وزارت امورخارجه سوریه درباره جنایت‌های گروهکهای تروریستی و استفاده آنها از گازهای سَمی ازجمله گاز کلر درچندین منطقه حلب، دو نامه مشابه را به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت ملی فرستاد.

هیاهوی بی اساس سازمان ملل علیه دولت سوریه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان،   وزارت امورخارجه سوریه درباره جنایت‌های گروهکهای تروریستی و استفاده آنها از گازهای سَمی ازجمله گاز کلر درچندین منطقه حلب، دو نامه مشابه را به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت ملی فرستاد.
دراین نامه سوریه خواستاز اعزام کارشناسان سازمان « منع گسترش سلاح‌های شیمایی» به سوریه برای بررسی این جنایت‌های تروریستها شده است.
در بخش دیگری از این نامه آمده که دولت سوریه برحست شواهد آگاه است که سازمان ملل و سازمان «منع گسترش سلاح ‌های شیمیایی» هیچ توجهی به استفاده گروهکهای تروریستی از سلاح های شیمایی علیه مردم سوریه ندارند، اما همزمان براساس اتهامات بی‌اساس و بی پایه استفاده دولت سوریه از سلاح های شیمیایی، هیاهو و سروصدای این سازمان بلند می شود.
نامه وزارت امور خارجه سوریه همچنین تاکید می کند که گروه تروریستی  «جبهه النصره» و گروهکهای تروریستی که برخی از کشورها آنها را «معارضان میانه‌رو» می نامند بارها در استان حلب از سلاح های شیمایی استفاده کرده اند که منجر به کشته و زخمی شدن شهروندان بی‌گناه سوریه ازجمل زنان و کودکان شده‌اند اما سازمان ملل تاکنون هیچ واکنشی نشان نداده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.