​ایلام: قائم مقام آستان قدس رضوی عصر امروز از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد دروازه عتبات عالیات شد و از سوی فرماندار، شهردار، جمعی از مدیران استان ایلام و نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی مورد استقبال قرار گرفت.

 برای محرومیت زدایی در استان ها برنامه داریم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین سید مرتضی بختیاری در بدو ورود به فرودگاه شهدای ایلام گفت: از اینکه قدم در قدمگاه شهداء و دروازه عتبات عالیات و استان ایلام نهاده ام، زبانم یارای گفتن و توصیف نیست و بسیار خرسند و خوشحالم.

وی اظهار داشت: هدف از سفر به استان ایلام و بین الحرمین مشهد و کربلا عرض خدا قوت و خسته نباشید به مجموعه همکاران آستان قدس رضوی در مرز بین المللی مهران است که هم اکنون در حال بدرقه و استقبال از زوار اربعین اباعبدالله الحسین(ع ) مشغول ارائه خدمت هستند.

وی افزود: مجموعه همکاران ما تمام سعی و تلاش خود را به کار بسته اند تا در مرز مهران به نحو مطلوب و شایسته ای به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی و نوکری نمایند.

قائم مقام آستان قدس رضوی یادآور شد: با توجه به برنامه های تولیت آستان قدس رضوی برای توجه به مناطق محروم، قطعاً در آینده برای محرومیت زدایی در استان ها از جمله ایلام، برنامه های خوبی خواهیم داشت.

گفتنی است در این سفر سید خلیل منبتی معاون اماکن متبرکه، علیرضا اسماعیل زاده معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، رضا خوراکیان رئیس دفتر تولیت آستان قدس رضوی، محمدامین توکلی زاده مدیرکل روابط عمومی و تنی چند از دیگر مسؤلان آستان قدس رضوی، سیدمرتضی  بختیاری قائم مقام آستان قدس رضوی را همراهی می کنند.

لازم به ذکر است، قائم مقام آستان قدس رضوی و هیئت همراه؛ پس از استراحت کوتاهی در ایلام، به صورت هوایی و از طریق بالگرد، ایلام را به مقصد بین الحرمین کربلا و مشهد( مهران ) ترک کردند تا علاوه بر حضور و مشارکت در کنگره عظیم اربعین؛ شور و شعور حسینی زائران و استقبال و پذیرایی آستان قدس رضوی از کبوتران سبکبال حرم عشق را به نظاره بنشینند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.