۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
کد خبر: 476107

بازیکن جنجالی فوتبالی ایتالیا و فعلی نیس، بهترین و بدترین مربی دوران فوتبالی خودش را معرفی کرد.

بهترین و بدترین مربیان دوران بالوتلی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از دیلی میرور، ماریو بالوتلی مهاجم بداخلاق فوتبال ایتالیا که در تیم نیس فرانسه توپ می‌زند، به بررسی مربیانی که در تیم‌های مختلف داشته است پرداخت و روبرتو مانچینی را بهترین مربی دوران فوتبالی خود معرفی کرد.

ماریو بالوتلی در پاسخ به این سوال که بهترین مربی دوران فوتبال او چه کسی بوده است از روبرتو مانچینی نام برد که در منچسترسیتی مربی این بازیکن بود. البته بالوتلی با مانچینی در تمرینات سیتی درگیری فیزیکی پیدا کرد و این مربی ایتالیایی، هموطن خود را از تمرینات تیم اخراج کرد. یک بار نیز وقتی بالوتلی در اردوی پیش فصل با بی تفاوتی بازی می کرد، با غضب مانچو روبرو شد با این حال بالوتلی معتقد است، مانچو بهترین مربی او بوده است و درباره این انتخاب گفت: بالوتلی یکی از تاکتیکی ترین مربیان فوتبال جهان است و بهترین مربی که داشتم او بوده است. خیلی به مانچو بدهکارم و او توانست خیلی خوب با من کار کند.

او گفت: بعد از مانچینی مورینیو بهترین مربی من بوده است. او خیلی خوب به بازیکنان انگیزه می دهد و حضور او در تیم خیلی مفید بود. خیلی متاسفم که با او درگیری داشتم. در کنار مورینیو، لوسین فاوره سرمربی نیس نیز یکی از بهترین مربی های من بوده است.

به گزارش ایسنا، بالوتلی در پاسخ به این سوال که آیا کلوپ بدترین مربی او بوده است؟ گفت: خیر اینطور نبوده است. من فقط یک بار با او صحبت کردم. او به من گفت به تیم دیگری برو و تلاشت را بکن و قوی‌تر شو و دوباره به تیم برگرد. او مربی بود که من را نمی شناخت و به همین خاطر حق داشت که به من بازی ندهد ولی راجرز برای من فاجعه بود. هیچوقت نتوانستم او را بفهمم و بدترین مربی من او بود.

بالوتلی همچنین قول جالبی در صورت قهرمانی با نیس در لیگ فرانسه داد. این تیم در حال حاضر بالاتر از موناکو و پاری سن ژرمن در صدر جدول قرار گرفته است. او درباره این موضوع گفت: اگر با نیس قهرمانی در لیگ را تجربه کنم، قول می‌دهم که با هلی کوپتر بر فراز ورزشگاه پرواز کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.