عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما در آمریکا هم جمهوری‌خواهان و هم دموکرات‌ها را آزموده‌ایم و تغییر رئیس‌جمهور در این کشور تغییری در رویکرد آنها نسبت به ایران و البته تغییری در رویکرد جمهوری اسلامی ایران نسبت به آنها ایجاد نمی‌کند.

 جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها را آزموده‌ایم/ تغییر رئیس جمهور تغییری در رویکرد ایران ندارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، کاظم جلالی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به انتخابات اخیر آمریکا گفت: ما در انتخابات ایالات متحده آمریکا هم جمهوری‌خواهان و هم دموکرات‌ها را آزموده‌ایم. تغییر رئیس‌جمهور و جناح سیاسی حاکم در این کشور، تغییر چندانی در رویکرد آنها نسبت به جمهوری اسلامی ایران و نیز نوع رویکرد جمهوری اسلامی ایران نسبت به آنها ندارد. 

وی افزود: ما باید همین مسئله که تغییر رئیس‌جمهور در آمریکا تغییری در رویکرد این کشور نسبت به ایران ایجاد نمی‌کند را سیاست اصولی خود بدانیم و باید تنها ناظر رفتار آنها باشیم و رفتار آنها را رصد کنیم. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران باید آمادگی کامل را برای مقابله با سناریوهای مختلف آمریکایی‌ها داشته باشد و البته این آمادگی را دارد و ما باید با توجه به رفتار آمریکایی‌ها سناریوهای لازم را برای مقابله با آنها داشته باشیم. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: بهترین تحلیل در خصوص انتخابات آمریکا چه پیش و چه پس از آن را رهبر معظم انقلاب داشتند و پیش از انتخابات در این کشور تحلیل جامعی را نسبت به فضای داخلی آمریکا داشتند و اشراف ایشان نسبت به این وضعیت مشهود بود و پس از انتخابات در این کشور نیز، عنوان کردند که ما در مورد انتخابات رئیس‌جمهور آمریکا نه شادمانی و نه عزاداری می‌کنیم، بلکه نظاره‌گر هستیم که ببینیم آمریکایی‌ها چه رفتاری خواهند داشت. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.