عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: برجام نباید به پیروزی کلینتون یا ترامپ گره زده می‌شد، زیرا اگر قدرت و توان داخلی‌مان پشتوانه ما نباشد نتیجه‌ای از برجام عایدمان نخواهد شد.

برجام نباید به پیروزی کلینتون یا ترامپ گره زده می‌شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ، مطالب مطرح‌شده در مناظره‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را نشانه اضمحلال نظام سیاسی این کشور خواند و گفت: آمریکا برخلاف آن ساختار به‌ظاهر غیرمتزلزل در ذهن برخی کشورها در درون دچار چالش اساسی است.

وی ادامه داد: ماهیت آمریکای امروز با همه تلاش عده‌ای جهت روتوش چهره آن برای ملت‌ها افشا و مشخص شده است.

رنجبرزاده در بخش دیگری از این گفت‌وگو گفت: برای جمهوری اسلامی ایران تفاوتی نمی‌کند که چه کسی در آمریکا بر سر کار بیاید چراکه راهبرد ما در مقابله با استکبار تداوم خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: تصور اینکه تغییرات در هیئت حاکمه آمریکا موجب تغییر نگاه این کشور نسبت به جمهوری اسلامی ایران می‌شود، اشتباه محض است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که در دهه‌های اخیر، ایران همواره مانعی بر سر نقشه‌های استکباری آمریکا بوده است، گفت: آمریکا تحت هیچ شرایطی و با هیچ رئیس‌جمهوری با ایران کنار نخواهد آمد و منافع ملی ما هم که با تقابل با آمریکا گره‌خورده است، زمانی تأمین می‌شود که راهبرد مقاومت در برابر استکبار را استمرار بخشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ممکن است در مقطعی آمریکا برخی فشارهای خود را از روی ایران بردارد، اما خوی استکباری او هیچ‌گاه عوض نخواهد شد.

رنجبرزاده از آمریکا به‌عنوان طراح قتل و کشتار صدها هزار بی‌گناه در سال‌های اخیر در منطقه یاد کرد و گفت: ما به‌هیچ‌عنوان نباید از خون‌های به‌ناحق ریخته شده توسط آمریکا چشم بپوشیم و آمریکا یک روز باید در نگاه جهانی به‌واسطه این نگاه استکباری و زورگویانه خود مجازات شود.

وی تصریح کرد: گمان این‌که با روی کار آمدن یکی از کاندیداها در آمریکا کشور ما رنگ و روی آرامش را از جانب این کشور می‌دید ناصحیح بود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: برجام را نباید به ترامپ یا کلینتون گره می‌زدیم، زیرا اگر قدرت و توان داخلی‌مان پشتوانه ما نباشد نتیجه‌ای از برجام عایدمان نخواهد شد و به سرانجام نخواهد رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.