بیرجند: معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه درهفت ماهه امسال ۲۶ فقره پروانه اکتشاف، ۱۷ فقره گواهینامه کشف و ۲۳ فقره پروانه بهره‌برداری معدنی صادر شده است گفت: در حال حاضر۲۲۲فقره پروانه اکتشاف درخراسان جنوبی فعال است.

۲۲۲فقره اکتشاف  معدن درخراسان جنوبی فعال است

به گزارش قدس آنلاین، محمد سالاری ظهر امروز در نشست خبری بیان کرد: در هفت ماهه امسال ۲۶ فقره پروانه اکتشاف با مساحت ۱۷۴ کیلومتر مربع و با پیش‌بینی هزینه اکتشاف ۹۴ هزار و ۱۳۶ میلیون ریال صادر شده است.

وی افزود: در این مدت ۱۷ فقره گواهینامه‌ کشف با ذخیره قطعی ۹ میلیون و ۹۳۵ هزار تن و ذخیره احتمالی  میلیون ۲ میلیون و ۵۷۰ هزار تن و با هزینه عملیات ۲۳ هزار و ۳۶۸ میلیون ریال صادرشده است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی  کل گواهینامه‌های معتبر استان را ۱۴۱ فقره با ذخیره قطعی  ۲۹۲ میلیون و ۴۵۲ هزار و  ۹۰۰ تن و ذخیره احتمالی یک میلیون و ۹۵۵ هزار و ۷۶۴ تن و هزینه عملیات ۱۵۴ هزار و ۳۵۹ میلیون ریال اعلام کرد.

سالاری بیان کرد: در هفت ماهه نخست امسال ۲۳ فقره پروانه‌های بهره‌برداری معدنی با ذخیره قطعی ۳۴۸ میلیون و ۷۴۸ هزار و ۳۰۰ تن و استخراج اسمی سالیانه ۱ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۴۳۳ تن با سرمایه‌گذاری ۵ میلیون و ۴۵ هزار و  ۱۱۲ میلیون ریال و اشتغال ۱۳۰۰ نفر صادرشده است..

وی تصریح کرد: ۴۶۳ فقره پروانه‌ بهره‌برداری معادن با ذخیره قطعی ۲ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ۱۴۸ هزار و ۸۳۵ تن و استخراج سالیانه ۱۲ میلیون و ۳۶۲ هزار و ۵۰۴ تن و سرمایه‌گذاری ۱۳ میلیون ۲۴۱ هزار و ۶۷۷ میلیون ریال و اشتغال ۹ هزار و ۹۶۹ نفر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.