ساری - رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران از افتتاح ۱۵۰ واحد مسکونی محرومان در هفته بسیج و با حضور فرمانده سپاه خبر داد.

 ۱۵۰واحد مسکن به محرومان واگذار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ سرهنگ پاسدار غلامرضا شریعتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی به ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی دیگر تا پایان امسال اشاره کرد و افزود: برای ساخت این واحدها تا کنون ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه گردید که ۲۰ درصد آن توسط کمیته امداد و مابقی از سوی خیرین و مردم تامین شده است.

وی اضافه کرد: در راستای ایجاد اشتغال برای نیازمندان درنظر داریم ۳۵۰۰ شغل از محل اعتبارات بسیج سازندگی و ۱۵۰۰ شغل از محل اعتبارات دولت ایجاد کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران افزود: در این رابطه امسال ۱۵۰۰ شغل با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بانک مهراقتصاد در زمینه های کشاورزی و صنایع تبدیلی ایجاد گردید.

سرهنگ شریعتی خاطرنشان نمود: درنظر داریم توانمندسازی ۶هزار نفر درحوزه اشتغال را با اعتبارات بسیج انجام دهیم و در این راستا از توانمندی سایر دستگاه های اجرایی استفاده خواهیم نمود.

وی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان برای معرفی خود نیاز به حمایت دارند، گفت: بدین منظور، نمایشگاه توانمندسازی تولیدکنندگان بخش اقتصاد مقاومتی، چهارم آذرماه در پارک ملل ساری برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران با بیان اینکه تولیدکنندگان در حوزه بازار و عرضه محصولات شان با مشکل مواجه می باشند، خاطرنشان کرد: برای کمک به تولیدکنندگان، "بازار مجازی" طراحی و در هفته بسیج رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: درنظر داریم با همکاری سایر دستگاه های اجرایی، محرومیت زایی از سه دهستان شهدای بهشهر، پشتکوه ساری و سه هزار تنکابن شامل ۱۰۸ روستا را در قالب طرح "دهستان پیشرفت" اجرایی کنیم که در هفته بسیج عملیاتی اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: در حوزه زیرساخت برای هر دهستان ۴۰ میلیارد ریال، در حوزه اشتغال برای هر دهستان، ۱۰۰ میلیارد ریال، در حوزه فرهنگ و آموزش برای هر دهستان ۵ میلیارد ریال هزینه خواهد شد و در حوزه درمان همه مردم بصورت رایگان درمان می شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.