مسئول بعثه مقام معظم هبری در نجف اشرف از تشکیل کمیته تکریم مواکب عراق خبر داد و گفت: امسال از هزار موکب عراقی توسط بعثه رهبری تقدیر می شود.

قدردانی از هزار موکب عراقی توسط بعثه رهبری در نجف اشرف

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر؛حجت الاسلام سید جعفر علم الهدی مسئول بعثه مقام معظم هبری در نجف اشرف در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر اظهار داشت: امسال به لطف حضرت حق حرکت بسیار خوبی برای قوت بخشیدن و خدمت کردن به زوار ابی عبدالله از سوی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است. ارگانها، سازمانها و گروه های مختلف از ایران برای تقویت این راهپیمایی شرکت کرده اند.

علم الهدی ادامه داد: در این راستا کمیته فرهنگی اربعین تشکیل شده است و در این کمیته با مدیریت قوی و الهام گرفتن از فرمایشات و رهنمودهای رهبرانقلاب ، برنامه هایی را به منظور اجرای فرمان ایشان تدارک دیده اند که یکی از این برنامه ها تکربم و تجلیل از برپا کنندگان مواکب عراقی است.  

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف از تشکیل کمیته تکریم مواکب عراق خبر داد و افزود: در همین راستا اقلامی مانند یک جلد قرآن شریف و یک بسته فرهنگی به صاحبان مواکب عراقی به همراه یک لوح تقدیر اهدا می شود.

وی با بیان اینکه ما بعنوان خادم می خواهیم پیام محبت حضرت آقا را به صاحبان مواکب اعلام کنیم، تصریح کرد: استقبال بسیار عالی است و تمام قلوب متوجه ایران اسلامی و حضرت آقاست.  

علم الهدی در خصوص پیشینه تقدیر از مواکب عراق گفت: این ابتکار اولین بار است که توسط کمیته فرهنگی اربعین انجام می شود. قرار شد امسال از هزار موکب عراقی تقدیر شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.