مشهد - مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید حسین هریری از شهدای مدافع حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) بر دوش عزادران حسینی از عرصه میدان شهدا به بست شیخ طوسی سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید حسین هریری در مشهد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، صبج امروز و همزمان با فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید حسین هریری از شهدای مدافع حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) بر دوش عزادران  حسینی از عرصه میدان شهدا به بست شیخ طوسی سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور پرشور مردم و مسئولان همراه بود، حاضران با سردادن شعارهای لبیک یا حسین و لبیک یا زینب این مسیر را طی کردند.

پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام پس از طواف، خطبه خوانی و اقامه نماز میت در گلزار شهدای بهشت رضا(ع)، قطعه شهدای تیپ فاطمیون شهدای مدافع حرم به خاک سپرده شد.

همپنین مراسم وداع با پیکر شهید والامقام شب گذشته و همزمان با شب اربعین حسینی در مسجد هجرت واقع در سه‌راه فلسطین، به سمت چهارراه خیام، شهید دستغیب 35، بیستون 4 برگزار شد.

شهید مدافع حرم حسین هریری مسئول تخریب قرارگاه فاطمیون حلب درنبرد با تروریست‌های تکفیری در سوریه به جمع یاران شهید خود پیوست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.