یزد- فرمانده انتظامی یزد گفت: سارقانی که اقدام به سرقت پنج هزار راس دام به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در استان های مختلف کشور کرده بودند توسط ماموران آگاهی این استان دستگیر شدند

سارقان ۵ هزار راس دام در یزد دستگیر شدند

  به گزارش قدس آنلاین به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار ایرج کاکاوند اظهار داشت: با توجه به چندین فقره سرقت احشام در شهرستان های تابعه استان یزد ،بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های ماموران از صحنه های سرقت نشانگر این بود که تمامی سرقت ها توسط یک باند حرفه ای و سابقه دار صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی یزد گفت: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی گسترده و تلاش شبانه روزی مخفیگاه متهمان را در یکی از استان های همجوار شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی، اعضای هشت نفره این باند سرقت را دستگیر و به استان یزد انتقال دادند.

کاکاوند خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های پلیس به سرقت این تعداد دام در استان های فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خوزستان، کهکیلویه بویراحمد و یزد اعتراف کردند.
وی افزود: با تلاش ماموران پلیس آگاهی دو نفر از مالخران نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: اعضای این باند تبهکار که همگی دارای سابقه کیفری و از مجرمان حرفه ای هستند به مدت دو سال در استان های مختلف دست به سرقت می زدند که با پیگیری و تلاش کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شدند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.