مشهد- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی وامام جمعه مشهد خطاب به همسران و خانواده شهدای فرماندهان لشکر قرآنی گفت: نگذارید شهدایتان ابزار کاسبی سیاسی شوند.

برخی جریان های سیاسی ، شهدا را ابزار کاسبی سیاسی خود قرار داده اند
به گزارش قدس آنلاین، آیت الله علم الهدی امروز در دیدار با جمعی از همسران و خانواده ی شهدای فرماندهان لشکر قرآنی اظهار کرد: پایداری شما بعنوان همسران شهدایی که پای شهادت همسرانتان ایستاده اید بسیار ارزشمند است.

وی افزود: اینکه شما پس از شهادت همسرانتان علاوه بر رسیدگی به زندگی روزمره در عرصه شهادت قدم برداشته اید و به انجام فعالیت های قرآنی و امر به معروف و نهی از منکر و سایر فعالیت های فرهنگی پرداخته اید بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه پایگاه های شما باید به تشکیلات تبدیل شده و خود خانواده شهدا مستقیم در عرصه مقابله با فساد و فحشا مقابله کنند، افزود: اگر قرار باشد در مقابل فساد و فحشایی که در مملکت وجود دارد کوتاه بیایید مانند این است که شهدای شما در زیر پای دشمن له می شود.

آیت الله علم الهدی با اشاره براینکه امروز دشمن در صدد ریشه کن کردن دین و رهبری است، گفت:متاسفانه برخی جریان های سیاسی ، شهدا و خانواده های آنها را ابزار کاسبی سیاسی خود قرار داده اند به همین دلیل باید بسیار هوشیار باشید و نگذارید شما را علیه خون مایه ی شهیدانتان که در راس آن رهبری است بسیج کنند.

   نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: خوشبختانه استان ما از این نظر ممتاز است و کسی نتوانسته شهادت شهدا را ابزار قرار دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.