تربت جام - امام جمعه تربت جام با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: محور حرکت‌های بسیج ولایتمداری است و باید در عرصه خدمتگزاری به مردم در نگاه مسؤولان بسیج وارانه باشد.

ولایت مداری برخی مسؤولان ادعاست/برخی مدیران سالی یک بار هم به نماز جمعه نمی آیند

حجت‌الاسلام جواد طاهری در گفت و گو با قدس آنلاین ضمن انتقاد از برخی مدیران شهرستان تربت‌جام افزود: برخی مسؤولان فرهنگی و آموزشی شهرستان ادعای «ولایتمداری» دارند، اما در عمل این گونه رفتار نمی کنند، بلکه فقط به کرسی ریاست توجه داشته و تسلیم فشارهای سیاسی هستند و این گونه رفتار با شأن یک مسؤول انقلابی همخوانی ندارد .

وی تأکید کرد: این افراد هرجا تشخیص بدهند نظر امام جمعه چیست، عکس آن را عمل کرده و معتقدند شأن امام جمعه دخالت در امور اجرایی نیست.

امام جمعه تربت جام در ادامه اظهار داشت: ما دخالتی در امور اجرایی نخواهیم داشت  و توصیه می‌کنیم اگر در خدمت رسانی به مردم سهل انگاری کنید، پایه های صندلی تان را خواهیم شکست.

وی همچنین از حضور نیافتن برخی مسؤولان در نماز جمعه شهرستان انتقاد کرد و گفت: این مسؤولان توقع دارند نماز جمعه در ساعت اداری تشکیل شود تا حضور پیدا کنند، متأسفانه برخی مدیران سالی یک بار در نماز جمعه شرکت نمی کنند  و برای آخرت خود هم برنامه ندارند، در حالی که نماز جمعه «حج» است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.