تبریز- رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با تاکید براینکه دولت برنامه روشنی در خصوص مسکن، ساماندهی حاشیه‌نشینان و اصلاح بافت‌های فرسوده ارایه نکرده است، افزود: این در حالی است که طبق برآوردهای نهادهای مطلع حدود ۴ میلیون مسکن بلا استفاده در کشور وجود دارد.

۴ میلیون مسکن بلااستفاده در کشورداریم/ ۱۲ درصد تبریزی‌ها حاشین‌نشین هستند

به گزارش قدس آنلاین محمد حسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس، ضمن ابراز تسلیت به مناسبت اربعین حسینی و سالروز شهادت امام حسن و امام رضا (ع) اظهار داشت:

این نماینده مردم درمجلس دهم با بیان اینکه در داخل نیز رفتارهای متناقض همگان را آزار می‌دهد، گفت: توجه به مسائل فرعی آن هم با شیوه‌های نادرست و به فراموشی سپردن موضوعات اساسی کشور نگران کننده است.

وی افزود: هیات رئیسه و نمایندگان مجلس مردم به ما و سایر مسئولان امید بستند در مورد جلوگیری از حقوق‌های نامتعارف موضوع اشتغال، مسکن، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید و حمایت از توسعه و عمران روستایی چه اتفاقات موثری در جریان است.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس با تاکید براینکه دولت برنامه روشنی در خصوص مسکن، ساماندهی حاشیه‌نشینان و اصلاح بافت‌های فرسوده ارایه نکرده است، افزود: این در حالی است که طبق برآوردهای نهادهای مطلع حدود ۴ میلیون مسکن بلا استفاده در کشور وجود دارد. تبریز رتبه سوم کشوری را در حاشیه‌نشینی دارد و ۱۲ درصد مردم آن حاشیه‌نشین هستند.

خاک خوردن حمایت از بیکاران

فرهنگی تصریح کرد: مصوبه مجلس درخصوص حمایت از بیکاران متقاضی کار به دلیل مخالفت تمام قد دولت پس از رفت و برگشت‌های بین مجلس و شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام درمجلس خاک می‌خورد.

فرهنگی ادامه داد: تولید بدون حمایت موثر در مشکلات غوطه ور است. از اقامات عملی موثر درحوزه اقتصاد مقاومتی خبری نیست. اقدامات عملی موثری درحوزه جلوگیری از رکود تورمی وجود ندارد و شرایط نامطلوبی برای اقتصاد کشور و معیشت مردم درجریان است، ادامه این روند و مشغول شدن به موضوعاتی مانند سخنرانی تعطیلی متعدد جلسات متنقدان و برآشفتن از یک تعطیلی در گیر درمقابل این مسائل مهم چه اهمیتی دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: ادامه این روند ممکن است به پس رفت اقتصادی و سیاسی و سکون و نا امیدی گروه‌های مختلف اجتماعی منتهی شود با حرکت به سمت تفاهم ملی و توافق بر پیگیری مسائل با اولویت کشور می توان به جمع بندی مناسبی رسید، اعلام سال ۲۰۱۸ میلادی به عنوان تبریز پایتخت گردشگری جهان اسلام فرصت مناسبی است که مسئولان استانی و کشوری می‌توانند آن را به یک فرصت مهم تبدیل کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.