مشهد- معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از مردم خواست، با ارائه محل حضور کارتن خواب‌ها به پایگاه ارتباطی ۱۳۷، در نجات این افراد از سرمای شدید و انتقالشان به گرم خانه‌ها کمک کنند.

مردم برای نجات کارتن خواب‌ها از سرما همکاری کنند

به گزارش قدس آنلاین، مدیر مناطق و امور اجتماعی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با تأکید بر اهمیت این همکاری مردمی گفت: تا کنون در همکاری صورت گرفته بین شهرداری مشهد و اداره کل بهزیستی شش گرم خانه در مناطق مختلف مشهد ایجاد شده که تا چهار برابر تعداد کارتن خواب‌های سطح شهر ظرفیت پذیرش و اسکان موقت را داراست.

علی عرب‌پور با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته به منظور جلوگیری از آسیب دیدن کارتن خواب‌ها در برودت شدید هوا، افزود: با توجه اهمیت انتقال کارتن خواب‌ها از نقاط مختلف سطح شهر به این گرم خانه‌های پیش بینی شده، در تمامی سیزده منطقه شهری مشهد، به ازای هر منطقه یک تیم به طور شبانه روزی و به ویژه در طول شب، وظیفهٔ شناسایی کارتن خواب‌ها و انتقال آن‌ها را بر عهده درند.

وی گفت: علاوه بر آن نیز چهار مینی بوس ویژه انتقال کارتن خواب‌ها به گرم خانه‌ها در سطح شهر فعال گردیده است.

مدیر مناطق و امور اجتماعی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: با وجود تمامی پیش بینی‌های صورت گرفته و فعالیت‌هایی که برای شناسایی و انتقال کارتن خواب‌ از سطح شهر به این گرم خانه‌ها انجام گرفته است، اما باز هم هیچ نهاد و گروهی به اندازه مردم از حضور این افراد در جای جای شهر مشهد به عنوان یک کلان شهر اطلاع ندارند.

علی عرب‌پور افزود: به همین دلیل نیز این که مردم و شهروندان در این اقدام انسان دوستانه و خیرخواهانه مشارکت کرده و با بیان محل حضور کارتن خواب‌ها در نقاط مختلف به پایگاه ارتباطی ۱۳۷، در نجات آن‌ها از این سرمای شدید هوا و آسیب‌های همراه آن، کمک کنند، بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.