کرمان - استاندار کرمان درستاد استانی بازآفرینی شهری گفت: کرمان در مبارزه با حاشیه نشینی کارنامه درخشانی دارد.

طرح نجات در مناطق حاشیه ای استان کرمان اجرایی شده است

به گزارش قدس آنلاین ، علیرضا رزم حسینی  روز پنجشنبه در ستاد استانی بازآفرینی شهری در کرمان افزود: در راستای مبارزه با زمین خواری و حاشیه نشینی قبل از ابلاغ کشوری، اقدامات استان کرمان آغاز شد و بر اساس اقدامات انجام شده، ساخت و ساز غیر مجاز در استان کرمان به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

وی به اجرای طرح نجات در مناطق حاشیه ای کرمان اشاره و بیان کرد: طرح نجات مبتنی بر سیاست های ذاتی دستگاه ها در مناطق حاشیه ای استان کرمان اجرایی شده است.

رزم حسینی ضمن اشاره به این موضوع که رعایت عدالت در واگذاری اعتبارات به استان ها موجب اجرای بهتر ایده های ابتکاری استان ها می شود،اظهار داشت: طرح نجات بدون اعتبارات دولتی با مقدورات موجود و جلب همکاری سازمان های غیر دولتی اجرایی شده است.

وی عنوان کرد: اگر در گذشته به درستی قانون اجرا می شد کسی به خود اجازه نمی داد که در حاشیه شهرها سکونت کرده و مشکلات زیادی را برای شهرها ایجاد کند.

استاندار کرمان با اشاره به کارنامه خوب استان کرمان درمبارزه با حاشیه نشینی، عنوان کرد: موضوع ساماندهی حاشیه شهرها در دست انجام است .

رزم حسینی یادآور شد: پدیده حاشیه نشینی معلول علت های زیادی است و در حال حاضر با معلول برخورد می کنیم و این در حالی است که اگر درگذشته به این علت ها توجه شده بود امروز این مشکلات را شاهد نبودیم.

وی نداشتن نقشه شهرسازی را از نقایص موجود در جامعه برشمرد و گفت: در حال حاضر تدبیر کره ایم که از پیش روی پدیده حاشیه نشینی به عنوان یک معلول جلوگیری شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.