قم- حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امروز در خطبه های نماز جمعه قم، ایمان، جهاد و بصیرت را سه پایه حرکت بسیج برشمرد و گفت: پیاده روی اربعین و تاریخ ساز شدن آن بر اساس روحیه بسیجی است

 پیاده روی اربعین و تاریخ ساز شدن آن بر اساس روحیه بسیجی است
 به گزارش قدس آنلاین، امام جمعه قم شکل گیری پیاده روی اربعین و تاریخ ساز شدن آن را بر اساس روحیه بسیجی و برخاسته از دلهای ولایی و بصیر مردم خواند و افزود: شکل گیری انقلاب و صدور آن و رشد و پیشرفت کشور در همه عرصه ها براساس روحیه بسیجی است.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی مشابه سازی،نفوذ و گسترش روحیه یاس و ناامیدی را از توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به بسیج  عنوان و تاکید کرد: باید بسیج توانمندی های خود را ارتقاء و افزایش دهد و خود را از آسیب ها حفظ کند.
امام جمعه قم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر بسیجیان در خصوص بدعهدی های برجامی آمریکا گفت: همه بدانند ایران اسلامی با اتکاء به قدرت الهی و حضور مردم به مرحله ای رسیده که از هیچ قدرتی نمی هراسد.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری دهه آخر ماه صفر گفت: سیره بزرگان دین، گذشت و مدارا در امور شخصی و اجرای قاطع عدالت و قانون در مورد افراد متخلف بود.امام جمعه قم افزود: مسئولان هم باید با تاسی از سیره معصومان در برخورد با افراد متخلف، ملاحظه خودی و غریبه و دانه درشت و غیر دانه درشت را نکنند تا نشان بدهند، ایران اسلامی در خط اهل بیت(ع) ثابت قدم است.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی همچنین با تسلیت ارتحال آیت ا.. موسوی اردبیلی از ایشان به عنوان یار امام وانقلاب یاد کرد که درکنار تلاشهای علمی و فقهی در عرصه مسئولیت پذیری هم خدمات ارزنده ای داشت.امام جمعه قم با اشاره به فرارسیدن روز هفتم آذر روز نیروی دریایی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دریادل ناوچه پیکان،این روز را تبریک گفت.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی همچنین با گرامیداشت شهادت آیت الله مدرس در دهم آذر و نامگذاری روز مجلس، بر الگوگیری وکلای ملت از آن شهید بزرگوار و مجاهد تاکید کردامام جمعه قم با اشاره به هفتم آذر روز وقف/ افراد متمکن را به وقف اموال برای داشتن باقیات الصالحات و توشه آخرت دعوت کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.