در پی امضای ابلاغیه‌ای توسط "مسعود سلطانی‌فر" در آخرین روز ریاست در سازمان میراث فرهنگی، انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران با ارائه شکایتی به دیوان عدالت اداری خواستار ابطال این مصوبه شده است.

شکایت انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی به دیوان عدالت اداری

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری فارس، در پی امضای ابلاغیه‌ای توسط "مسعود سلطانی‌فر" در آخرین روز ریاست در سازمان میراث فرهنگی، انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران با ارائه شکایتی به دیوان عدالت اداری خواستار ابطال این مصوبه شده است.

محمدحسن کرمانی، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در بخشی از نامه خود خطاب به روسای انجمن‌های صنفی و مدیران دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی سراسر کشور، یادآور شده است: رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در آخرین شب حضور در دفتر خود به جهت تسریع در به اتمام رساندن امور به جا مانده و با پیگیری جهت‌دار و هدفمند از سوی افرادی، مبادرت به امضاء ابلاغیه‌ای نموده که مورد اختلاف تشکل‌های ملی با آن سازمان بوده است. لازم است به اطلاع برسانم که این ابلاغیه برخلاف اظهارات ایشان در آخرین جلسه مذاکره در دفتر خودش می‌باشد.

کرمانی در این نامه به شکایت نسبت به این مصوبه در دیوان عدالت اداری اشاره کرده و آورده است: منتظر پاسخ هیات عمومی دیوان می‌باشیم که عینا به اطلاع خواهد رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.