رئیس فدراسیون کشتی در خصوص انتصابش به عنوان سرپرست خزانه داری کمیته ملی المپیک گفت: قرار شد تا زمان تعیین خزانه دار از سوی مجمع کمیته ملی المپیک در این بخش کمک کنم و امیدوارم این دوره طولانی نباشد.

اظهار نظر رئیس فدراسیون کشتی در خصوص خزانه داری کمیته ملی المپیک

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری ایرنا، «رسول خادم» روز شنبه افزود: باتوجه به اینکه «محمدعلی شجاعی» خزانه دار کمیته ملی المپیک استعفاء داده و هیات اجرایی به رئیس کمیته المپیک این اختیار را داده بود تا زمان تعیین خزانه دار از سوی مجمع، فردی را به عنوان سرپرست خزانه داری تعیین کند، بنا به درخواست رئیس کمیته ملی المپیک و ضرورت مدیریت مباحث مالی که بر شرایط فدراسیون های ورزشی به طور مستقیم اثرگذار است و به دلیل سوابق و تجربیات بودجه ای و مالی در سازمان های غیر ورزشی، قرار شد تا زمان تعیین خزانه دار در این بخش کمک کنم.
وی اظهار داشت: در حوزه های مالی کمیته ملی المپیک، در حال حاضر حسابرسی ها، اتمام برنامه عملیاتی سال ٩٥ کمیته و بستن بودجه سال ٩٦ کمیته المپیک اولویت دارد.
خادم در مورد دو شغله بودن خود نیز یادآور شد: البته این موضوعی است که متولیان در کمیته ملی باید پاسخ بدهند، اما به هر حال سرپرستی شغل نیست و امیدوارم در این مدت کارها سرو سامان و خزانه دار هم تعیین شود تا امور را به او بسپاریم.  
رئیس فدراسیون کشتی همچنین در واکنش به برخی انتقادات اکبر فلاح از قهرمانان اسبق تیم ملی کشتی آزاد نیز گفت: فلاح از قهرمانان بزرگ و برجسته کشتی ایران و فردی است که با تمام وجود کشتی را دوست دارد و در این مدت هم از این ورزش جدا نشده و صادقانه تلاش خود را برای کشتی کشور انجام داده است.
خادم گفت: در این مدتی که رئیسان فدراسیون های مختلف آمده اند و رفته اند، او کار خودش را در کشتی با اعتقادی که به نظر من بسیار ارزشمند است، دنبال کرده است.
وی خاطر نشان کرد: مهم این است که او با علاقه مسائل کشتی را دنبال و به طور مستقیم درگیر کار فنی است. نظرات او به عنوان یک قهرمان و پیشکسوت خانواده کشتی قابل احترام است.
فلاح دارنده مدال‌ های طلا و نقره جهان چندی پیش در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها با انتقاد از اینکه چرا باید دایره استفاده از مربیان تیم ملی فقط محدود به دو یا سه نفر باشد، گفته بود که همین آقایان چرا راضی نمی‌شوند سرمربیگری جوانان را قبول کنند؟ مگر به فکر کمک به کشتی نیستند؟
وی درباره بلاتکلیفی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران و شکست سنگین مقابل روسیه در جام شهدا اظهار داشت: تیم ملی جوانان ایران طی چند سال اخیر بالا و پایین زیادی داشته و هیچ گاه نتوانسته با ثبات باشد. ما در این رده دو سال عالی نتیجه گرفتیم و قهرمان جهان شدیم اما در ادامه در آسیایی و جهانی و حتی جام شاهدی که خودمان میزبانش بودیم نتایج خوبی نگرفتیم.
اکبر فلاح هم اکنون در ورزشگاه کارگران شهید معتمدی در جنوب تهران مشغول تربیت و آموزش کشتی گیران است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.