بیرجند: استاندارخراسان جنوبی گفت: ۱۸۳ میلیارد تومان تسهیلات برای رفع مشکل ۱۵۲ بنگاه اقتصادی این استان در سه ماه گذشته اختصاص یافته است.

۱۵۲ بنگاه اقتصادی خراسان جنوبی ۱۸۳ میلیارد تومان تسهیلات گرفتند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ سیدعلی اکبر پرویزی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی با بیان اینکه امیدواریم مسئولان با روحیه بسیجی وخدمتی صادقانه برای مردم خدمت کنند اظهارداشت: مسئولان و مدیران خراسان جنوبی باید تلاش کنند تا زمینه حضور سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در خراسان جنوبی فراهم شود.

وی با بیان اینکه وظیفه همه ماخدمت به مردم است، افزود: اگر به درستی به وظیفه خود عمل نکنیم در برابر مردم مسئول خواهیم بود و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با همت و تلاش بیشتر برای توسعه خراسان جنوبی گام بردارند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: هرکاری که در استان خراسان جنوبی انجام شود تا زمینه سرمایه گذاری و حضور سرمایه گذاران در استان فراهم شود استقبال می کنیم.

پرویزی با بیان اینکه اگر استان خراسان جنوبی ناتوان باشد، دستگاه‌های اجرایی هم ناتوان خواهند بود، افزود: اینکه درآمدهای شهرداری کاهش داشته است به دلیل این است که درآمد مردم هم کاهش داشته وامیدواریم هر چه زودتر شاهد شکوفایی در حوزه تولید، صنعت، معدن باشیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید از ظرفیت اتاق بازرگانی ایران به درستی استفاده کنیم، افزود: باید حوزه‌های صنعت، معدن وسرمایه گذاری به درستی هدایت شوند

پرویزی با بیان اینکه رشد و توسعه در کنار هم قرار دارند، گفت: دراستان خراسان جنوبی با  توجه به دامنه مشکلات به دنبال برنامه‌های کمی هستیم و تلاش شده به سراغ برنامه‌های کیفی کمتر برویم ودر بسیاری از خدمات در حال حاضر به دنبال برآورده شدن حداقل نیازها هستیم .

پرویزی با بیان اینکه فرهنگ کار و تلاش در سیستم اداری واجرایی تولیدی ما ضعیف است، افزود: مدیران کاری در این سالها کمرنگ شده و این در حالی است که کشورهای پیشرفته همزمان با پیشرفت رشد و توسعه هم دارند

وی بیان داشت: در مدت سه ماه گذشته بالغ بر ۱۸۳ میلیارد تومان تسهیلات برای رفع مشکل ۱۵۲ بنگاه اقتصادی خراسان جنوبی در نظر گرفته شد که امیدواریم این روند ادامه یابد.

استاندار خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد: در بودجه سال ۹۶ مشکلات در زمینه اعتبارات جاری وعمرانی استانها برطرف شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.