۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
کد خبر: 478096

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس معتقد است طی یک ماه آینده تمام تمرکز این تیم بر روی بازی های مهم در سری آ خواهد بود.

آخرین وضعیت یوونتوس از زبان ماکس آلگری

به گزارش قدس آنلاین، یوونتوس فردا و در ادامه سری آ باید در خانه به مصاف جنوا برود. مکس آلگری سرمربی یووه با شرکت در کنفرانس خبری این بازی در خصوص این دیدار صحبت کرد. او در این خصوص گفت: در حال نزدیک شدن به نقطه حساسی از فصل هستیم. اکنون زمان این است تا شتاب خود را بیشتر کنیم. شاید به نظر برسد اختلاف هفت امتیازی با تیم دوم یک شکاف و فاصله بزرگ باشد اما ما باید تمرکز خود را حفظ کنیم. بازی برگشت با دینامو زاگرب یک ماه دیگر است بنابرین ما فعلا بر روی بازی های مهمی که در سری آ داریم متمرکز هستیم.

به نقل از طرفداری، آلگری در خصوص شرایط بازیکنان این تیم نیز گفت: من ایمان زیادی به مانژوکیچ دارم. او از لحاظ ذهنی و بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. هیگواین نیز پس از مصدومیت، برای بازی فردا در دسترس خواهد بود. او و مانژوکیچ به احتمال زیاد باز هم زوج هم خواهند بود. هنگامی که پیاتسا به جمع ما بازگردد آن هگام ما ترکیب متنوع تری خواهیم داشت. لمینا بازی فردا را از دست داده است و کیه لینی هم بازی نخواهد کرد و از بین روگانی و بن عطیه یک نفر به جای او بازی خواهد کرد. همچنین مارکیزیو می تواند بازی را از ابتدا آغاز کند. او برای بازی کردن در دو دیدار پی در پی آمادگی خوبی دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.