سمنان- وزیر کشور از ارائه گزارش فنی و دقیق سانحه قطار سمنان خبر داد. و خواستار خویشتن داری خانواده های جانباختگان برای مدیریت این بحران شد

گزارش فنی ودقیق سانحه قطار سمنان ارائه خواهد شد/خانواده‌ها خویشتن‌دار باشند

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا رحمانی فضلی در پایان جلسه فوق العاده بررسی سانحه قطار در هفتخوان سمنان اظهار داشت: بررسی دقیق این حادثه طی یک تا دو هفته آینده از طرف مسئولان مربوط ارائه خواهد شد که آقای جهانگیری خواستند این گزارش سریع تر آماده شود.

وی گفت: دولت به دنبال مشخص شدن قاصران و مقصران این حادثه است و اینکه با ریشه این حوادث برخورد جدی شود تا از این پس شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

وزیر کشور درباره تعداد جان باختگان این حادثه گفت: بین ۳۸ تا ۴۴ نفر  اختلاف است؛ برای اینکه جنازه های سوخته ای وجود دارد که قابل شناسایی نیست و آزمایش های DNA قرار است این مشکلات را برطرف کند.

رحمانی فضلی ضمن تسلیت به مردم آذربایجان شرقی و خانواده های جانباختگان این حادثه خواستار خویشتن داری آنها برای مدیریت این بحران شد.

وی گفت: همه ما داغدار هستیم، رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور بیانیه هایی در این زمینه دادند و ما هم در غم مردم آذربایجان شرقی خود را شریک می دانیم. خداوند به خانواده های جانباختگان این حادثه و نیز حادثه تروریستی در عراق صبر دهد که تکفیری های از خدا بی خبر مسبب آن حادثه شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.