ایلام- مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: وضعیت مصرف استان بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مترمکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۰۰ هزار مترمکعب افزایش داشته است.

مصرف گاز در ایلام ۷۰۰ هزار مترمکعب افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، روح‌الله نوریان با بیان اینکه در حال حاضر در بحث افت و کمبود گاز مشکلی نداریم، افزود: در روزهای گذشته با توجه به مشکل کوتاهی که در انتقال گاز به وجود آمد، تمام رگلاتورهای مشترکین گاز از دور خارج شد و در اسرع وقت این مشکل رفع شد.

وی بیان داشت: برای آموزش نیروهای مردم، بسیج و هلال احمر به منظور رفع مشکل مشترکین گاز استان ایلام در مواقع افت فشار و قطع گاز تفاهم‌نامه همکاری امضاء خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه در حال حاضر باید برای وقوع شرایط مشابه در فصل سرما آمادگی کامل داشته باشیم، یادآور شد:  تلاش ما برای آموزش نیروهای مردمی، بسیج و هلال احمر است تا برای رفع مشکلات در فصل سرما اقدامات لازم صورت گیرد.

روح الله نوریان با بیان اینکه مردم استان باید نسبت به تهیه وسایل گرمایشی جایگزین اقدام کنند، خاطرنشان ساخت: باید دستگاه‌های مرتبط نسبت به تأمین سوخت و وسایل گرمایشی جایگزین اقدامات لازم را صورت دهند و صدا و سیما نیز نسبت به آموزش و هشدار به مردم اقدام نماید.

وی به آغاز فصل سرما و افت فشار گاز که به دلیل عدم موازنه تولید با مصرف ایجاد می‌شود اشاره و تصریح کرد: این یک مشکل سراسری در سطح کشور است و در حال حاضر در استان‌های شمالی، غربی و شمال غربی با این مشکل مواجه هستیم که نیاز به مدیریت مصرف مشترکین دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه در صورت بروز مشکل نیاز به همکاری و مساعدت دستگاه‌های اجرایی استان است، تأکید کرد: وضعیت مصرف استان بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مترمکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۰۰ هزار مترمکعب افزایش داشته است.

روح الله نوریان با اشاره به اینکه مشکل اصلی ما در حوزه شمالی استان ایلام است، گفت: در حال حاضر ۱۲۵ هزار مشترک مصرف‌کننده گاز در استان داریم که بیش از ۱۰۵ هزار آن در حوزه شمالی استان قرار دارند و فقط ۲۰ هزار مشترک در حوزه جنوب از گاز شهری برخوردارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.