معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در بیانیه ای از شهروندان استان های ایلام، خوزستان، شهرهای مرزی و همچنین شهرهای در مسیر تردد زائران به دلیل آنان در راهپیمایی اربعین تشکر کرد.

قدردانی ناجا از شهروندان ایلامی، خوزستانی و شهرهای مرزی

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری ایرنا،  از پایگاه خبری پلیس، در این بیانیه از هموطنان این مناطق بابت همراهی و تحمل محدودیت های ترافیکی ناشی از اعمال مدیریت برای تسهیل در رفت و آمد خودروها و پیشگیری از اتفاقات ناخواسته در راهپیمایی اربعین تشکر شده است.
در این بیانیه آمده است :بار دیگر هموطنان عزیز و متدین ارادت خویش را به سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش به اثبات رساندند و در جوششی عظیم حماسه‌ دیدنی اربعین حسینی رقم زدند.  
در ادامه بیانیه ناجا اضافه شده است: بی شک خلق این شگفتی بدون مساعدت و همراهی مردمان نیک، مهربان و مهمان نواز استان های مرزی امکان پذیر نبود، از این حیث، قرارگاه اربعین ناجا وظیفه خود می داند تا ضمن تقدیم صمیمانه ترین سپاس های خود به شهروندان استان های ایلام و خوزستان به ویژه اهالی محترم و صبور شهر های مرزی و شهرهای واقع در مسیر تردد زوار گرامی بابت ایجاد برخی محدودیت های ترافیکی ناشی از اعمال مدیریت برای تسهیل در رفت و آمد خودروها که برای آنها ایجاد زحمت کرد، طلب بخشش کند.
در بخش دیگری از بیانیه یاد شده آمده است: بی تردید همکاری و پشتیبانی شهروندان مومن و مهمان نواز این دو استان از ماموران پلیس، خاطره‌ای شیرین و فراموش نشدنی برای خدمتگزاران مردم در نیروی انتظامی فراهم آورده است که طعم شیرین آن خستگی خدمات شبانه روزی را از تن نیروهای پلیس به در می کند.  
نیروی انتظامی همچنین از همکاری و همراهی تمام نهادهای مسئول، نمایندگان ولی فقیه ائمه جمعه و جماعات، استانداران، معاونان استانداری، فرماندارن، بخشداران، فرماندهان سپاه و ارتش و سایر دستگاه های اجرایی قدردانی کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.