سومین نمایشگاه دانش‌آموزی زیست‌فناوری با ۱۵۰ غرفه، ۴۰ کارگاه آموزشی و ۲۰ تور علمی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حجاب برگزار و در جشنواره امسال ۴۸ هزار و ۶۶۵ اثر دریافت شد.

ارسال ۴۸ هزار اثر دانش‌آموزی به جشنواره زیست فناوری

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری تسنیم، سومین نمایشگاه دانش‌آموزی زیست‌فناوری با ۱۵۰ غرفه، ۴۰ کارگاه آموزشی و ۲۰ تور علمی به مدت سه روز از سوم تا پنجم آذر ۱۳۹۵ در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان حجاب برگزار شد و پژوهش‌سرای اندیشه پویا منطقه ۱۰ تهران به عنوان قطب زیست فناوری کشور معرفی شد.

مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی، اظهارداشت: در جشنواره امسال ۴۸ هزار و ۶۶۵ اثر دریافت و ۱۵۰۰ اثر برگزیده شده است که این نشان‌دهنده زمینه مناسب برای خلاقیت دانش آموزان در حوزه زیست فناوری است.

وی گفت: دانش آموز ما باید باور کند و بتواند در آینده با علم زیست فناوری هم انرژی مورد نیاز را تامین کند، هم محیط زیست را حفظ کند و هم کشور و جامعه را به رفاه برساند.

همچنین زرافشان معاون آموزش متوسطه نیز به جهش در تعداد شرکت‌کنندگان جشنواره زیست فناوری به دلیل فعالیت‌های انجام شده در حوزه زیست فناوری اشاره داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.