مسئول مرکز ویژه بسیج جامعه پزشکی سأزمان تأمین اجتماعی از ویزیت روزانه بیش از ۱۷۰۰ زائر کربلای معلی در بیمارستان صحرایی سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: در این بیمارستان خدمات درمانی و دارویی رایگان به زائران حسینی ارائه شد.

ویزیت روزانه بیش از ۱۷۰۰ زائر کربلای معلی در بیمارستان صحرایی سازمان تأمین اجتماعی

به گزارش «قدس آنلاین»  به نقل از روابط عمومی مرکز ویژه بسیج جامعه پزشکی سازمان تأمین اجتماعی، محمد تقی خسروانی مقدم به برپایی بیمارستان صحرایی در نقطه صفر مرزی مهران به همت و تلاش مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان ایلام و با همکاری و حمایت مرکز ویژه بسیج جامعه پزشکی سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد.

مسئول مرکز ویژه بسیج جامعه پزشکی سازمان تأمین اجتماعی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از استقبال بی نظیر زائران حسینی از خدمات درمانی ارائه شده در این بیمارستان صحرایی، اظهار داشت: این مرکز درمانی که به مدت ۲ هفته دایر بود، خدمات درمانی و دارویی مورد نیاز را به صورت رایگان به زائران حسینی ارائه داد.

خسروانی مقدم با اعلام اینکه در فعالیت شبانه روزی این بیمارستان صحرایی به طور میانگین روزانه بیش از ۱۷۰۰ نفر زائر ویزیت شدند، افزود: در این مرکز خدمات رایگان شامل ویزیت پزشکان عمومی، متخصص، داروخانه، دندانپزشکی، تزریقات، پانسمان، آزمایشگاه و نیز خدمات اورژانسی به زائران کربلای معلی ارائه شد.

این مقام مسئول در ادامه یادآور شد: بیمارستان صحرایی سازمان تأمین اجتماعی از ۲۲ آبان فعالیت خود را آغاز کرد و تا پنجم آذرماه سال‌جاری ادامه داشت.

مسئول مرکز ویژه بسیج جامعه پزشکی سازمان تأمین اجتماعی گفت: بسیج جامعه پزشکی سازمان تأمین اجتماعی در نخستین سال تأسیس خود در پیشبرد این حرکت بزرگ و خداپسندانه سهیم شد و امید است توفیق پیشروی در این مسیر را در سال‌های آتی نیز کسب کند.

این مقام مسئول گسترش و اشاعه تفکر دینی، ایثار، شهادت و فرهنگ مقدس و معنوی بسیج در جامعه پزشکی کشور به دور از هرگونه گرایش‌های سیاسی را از جمله اهداف تشکیل این مرکز برشمرد و خاطرنشان کرد: این مرکز در تلاش است که با پیش‌بینی و درنظر گرفتن برنامه های مختلف در مواقع بحران در حوزه‌های درون و برون مرزی در کنار سایر ارگان‌ها خدمات قابل توجهی را ارائه دهد.

گفتنی است خسروانی مقدم مسئول مرکز ویژه بسیج جامعه پزشکی سازمان تأمین اجتماعی با همکاری برخی از اعضای شورای مرکزی این بسیج با حضور مستمر و پرشور خود اقدام به ویزیت و درمان زائران کربلای معلی کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.