مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا اظهار کرد: آمریکا، اسرائیل و انگلیس از مسلمانان در هراس هستند و به همین دلیل با در اختیار گذاشتن سلاح‌ و پول به داعش در راستای اقدام به مسلمان کشی کمک می کنند.

آمریکایی ها القاعده و داعش را به جان شیعیان انداختند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار سرلشگر سید حسن آقایی فیروزآبادی شامگاه یکشنبه در مراسم یادواره شهدای بخش چندار از توابع شهرستان ساوجبلاغ که در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهر کوهسار برگزار شد بیان کرد: آمریکا، اسرائیل و انگلیس از مسلمانان در هراس هستند و به همین دلیل با در اختیار گذاشتن سلاح‌های شیمیایی و کمک های مالی به داعش در منطقه دست به مسلمان کشی زدند.

سردار فیروزآبادی با تأکید بر اینکه سعودی‌ها به کمک آمریکایی‌ها در منطقه اقدام به جنایت می‌کنند، گفت: سعودی‌ها با پول نفت در منطقه به ترویج وهابیت می‌پردازند  زیرا وهابیت نیز مانند بهاییت ساخته دست انگلیس است.

وی با اشاره به رشادت های رزمندگان و شهدای مدافع حرم  افزود: شهدای مدافع حرم و رزمندگان اسلام در خارج از مرزها برای تأمین امنیت ما با داعش و گروه‌های تکفیری می‌جنگند.

وی با بیان اینکه سعودی‌ها به کمک آمریکا در منطقه اقدام به جنایت می‌کنند، گفت: سعودی‌ها با پول نفت در منطقه به ترویج وهابیت می‌پردازند.

وی گفت: داعش مدعی استقرار دولت اسلامی در عراق و شام است و استکبار جهانی، در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار در عراق القاعده و داعش را به جان شیعیان انداخته است اما بر همگان آشکار است که داعش ادامه‌دهنده حکومت یزید و هارون‌الرشیداست.

وی بیان کرد: داعش هم شیعیان و هم برخی از فرق اهل تسنن را کافر می‌دانند این در حالی است که خودشان کافر هستند.

فیروز آبادی اظهار کرد: زمانی که امام خمینی(ره) در ایران قیام کرد آمریکا و اسرائیل همه تلاششان را کردند که اسلام را نابود کنند اما ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی برای دفاع از اسلام از هیچ تلاشی فروگذار نبوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.