عضو هیات رییسه فدراسیون والیبال گفت:در میان گزینه‌های مطرح شده برای سرمربیگری تیم ملی آناستازی و استویچف شانس بیشتری دارند و باید اعلام کنم که رزنده هم جزو گزینه‌های مورد نظر ماست.

سرمربی برزیل در لیست فدراسیون ایران قرار گرفت/ خبری از آلکنو نیست

به گزارش قدس آنلاین، خسرو ابراهیم در گفت وگو با ایسنا درباره اعلام سه گزینه برای مربیگری تیم ملی والیبال ایران گفت: فدراسیون درباره اینکه بعد از لوزانو چه کسی سرمربیگری تیم ملی بزرگسال را برعهده بگیرد، مدتی تحقیق کرد. قرارداد لوزانو کوتاه مدت بود ولی مربی که انتخاب می شود تا سال ۲۰۲۰ در تیم ملی می ماند.

عضو هیات رییسه فدراسیون والیبال در ادامه افزود: تا آن زمان قطعا ۸۰ درصد تیم ملی والیبال ایران تغییر کرده است و به همین دلیل باید یک مربی خوب و با دانشی بیاوریم که کارنامه خوبی هم داشته باشد.

کارشناس والیبال درباره سه گزینه هدایت تیم ملی گفت: "مندس" شانس بسیار کمی دارد و فدراسیون بیشتر روی" آناستازی" و "استویچف" نظر دارد. البته ما به رزنده هم خیلی علاقمند هستیم  و حضور هرکدام از این مربیان در تیم ملی فراهم شود به ایران می آید. آناستازی کارنامه خوبی دارد و سروصدایش از دیگران هم بیشتر است البته قطعا قیمتش هم نسبت به مربیان دیگر بالاتر است.

ابراهیم ادامه داد: هرکدام از این مربیان که خواسته های ما را بپذیرند به عنوان سرمربی انتخاب می شود. اگر از میان این نفرات با کسی به توافق نرسیم قطعا به سراغ مربیان دیگر می رویم. لازم به ذکر است که "آلکنو" مربی روس موردنظر ما نیست.

او با بیان اینکه هزینه مربی هم برای فدراسیون مهم است گفت: فدراسیون برای عقد قرارداد با مربی جدید تیم ملی سقف مالی در نظرگرفته است. علاوه بر این موضوع، مربی آینده تیم ملی باید اختلاف سنی خوبی با بازیکنان داشته باشد. این مربی باید ۴ سال در ایران فعالیت کند و به غیر از ایران جای دیگری سرمربی نباشد.

ابراهیم درباره زمان انتخاب سرمربی تیم ملی ایران نیز گفت: خوشبختانه زمان زیادی داریم و فکر می کنم تا آخر سال قطعا تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص می شود.از این نظر که هر دو طرف باید تعهد بلند مدت به یکدیگر بدهند کار آسانی در راه نیست. از این پس مذاکرات با گزینه های تیم ملی باید حضوری باشد.

او در پایان درباره  اینکه آیا سیچلو شانسی برای نشستن روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی دارد یا خیر؟ اظهار کرد: این گزینه ها به نظرم مربیان خوبی هستند. سیچلو در جایگاه نفر دوم همیشه خوب بوده است و می تواند به ما کمک کند. به نظرم او وزن کافی برای سرمربیگری تیم ملی ایران را ندارد و باید فردی غیر سیچلو سرمربی شود. او قابلیت رهبری تیم ملی ایران را ندارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.