زاهدان - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان عنوان کرد: محل دفن شهدای گمنام به مبدا کار فرهنگی و کانون فرهنگی مبدل شود و ادعیه و سایر برنامه ها در این مکان برگزار شود.

محل دفن شهدای گمنام به کانون فرهنگی تبدیل شود

به گزارش قدس آنلاین ، آیت الله عباسعلی سلیمانی در مراسم تشییع شهدای گمنام در محل دانشگاه آزاد اسلامی زابل بیان  داشت: پدر و مادر این شهدا برای بدرقه راهشان دعا خوانده و قرآن از روی سرشان گذرانده و سالها در انتظار بازگشت آنان هستند اما اکنون جگر گوشه ی آنان در زابل و در محوطه دانشگاه آزاد با حضور مسئولین و مردم شریف همانند عضوی از خانواده خود تشییع و به خاک سپرده شدند.

وی افزود: با حضور خود در تدفین شهدا،با آنان پیمان بسته و راه آنان را ادامه خواهیم داد چرا که شهدا مردانه و دلیرانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و بدون هر چشمداشتی در راه اعتلای ایران اسامی گام برداشته اند.

آیت الله سلیمانی با بیان اینکه شهدا دیروز با ندای امام امت جان خود را در طبق اخلاص گذاشته بنابراین ما هم امروز با ندای رهبر معظم انقلاب موجودیت خود را در طبق اخلاص خواهیم گذاشت ادامه داد: شهدا نماد بارز هدایت، غیرت، جوانمردی و ایثار هستند.

امام جمعه زاهدان خطاب به مردم زابل اظهار داشت: تا قبل از ورود این شهدا به زابل، رسالت و مسئولیتی هم بر دوش شما نبود ولی از امروز رسالت سنگینی بر دوش شما گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه، شهدا سرمایه ی معنوی عظیمی هستند و عدم استفاده از آنان قطعا مواخذه ی الهی را به دنبال خواهد داشت تصریح کرد: دانشجویان، اساتید، کارکنان و کارمندان باید مشروعیت رفتار را از شهدا بگیرند چرا که روح ایثار و معنویت را در وجود ما تداعی و تزریق کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.