با فرا رسیدن فصل سرما رقابت‌های لیگ برتر روسیه با وقفه طولانی مدت نیم‌فصل تا سه ماه آینده تعطیل خواهد بود و به همین خاطر بازیکنان ایرانی شاغل در این لیگ به کشورمان بازمی‌گردند.

آزمون، عزت‌اللهی و میلاد محمدی به ایران برمی‌گردند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ورزش 3، طبق روال سال‌های گذشته نیم‌فصل نخست فوتبال روسیه هم زمان با اتمام مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مدت سه ماه تعطیل خواهد شد تا تیم‌ها در زمستان سخت و دشوار این کشور از حضور در میادین رسمی رها شوند و با برپایی اردوی در نقاط خوش آب‌وهوا خود را برای نیم‌فصل دوم که از اواسط اسفندماه آغاز می‌شود، آماده کنند.

به این ترتیب تیم‌های باشگاهی روسیه بعد از بازی‌های هفته هفدهم که طی روزهای شنبه و یکشنبه آینده برگزار می‌شود به مدت سه ماه به تعطیلات خواهند رفت و تنها تیم‌هایی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند تمرینات‌شان تا اواخر هفته آینده ادامه خواهد داشت از جمله روستوف که دو ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد و برای بازی حساس با آیندهوون در هلند آماده می‌شود.

به این ترتیب سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی و میلاد محمدی سه بازیکن ایرانی شاغل در روسیه هفته آینده برای استراحت چند هفته‌ای به ایران بازمی‌گردند تا از سرمای روسیه فرار کرده و تمرینات‌شان را در ایران پیگیری کنند.

براساس این گزارش، تیم روستوف شب گذشته (چهارشنبه) در اولین بازی هفته شانزدهم لیگ برتر روسیه میهمان تیم انتهای جدولی اورال بود و با یک گل شکست خورد.

در این میان خبرگزاری ورزشی چمپیونات روسیه در ارزیابی فنی عملکرد بازیکنان دو تیم اورال و روستوف به نمایش 90 دقیقه‌ای سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی نمره خوب 6.5 را اختصاص داد. الکساندر بوخاروف و دنیس ترنتی‌اف با دریافت نمره هفت بهترین بازیکنان روستوف در این دیدار بودند.

سردار آزمون، مهاجم تیم روستوف در این بازی حضور نداشت و به همراه چند بازیکن کلیدی تیمش از سوی سرمربی ترکمنستانی فرصت استراحت دریافت کرد تا مهیای یکی از حساس‌ترین بازی‌های آخرین هفته لیگ قهرمانان اروپا بین روستوف و پی اس وی آیندهوون شوند. روستوف در صورت کسب تساوی در زمین این تیم هلندی و قرار گرفتن در جایگاه سوم جدول رده‌بندی می‌تواند جواز صعود به لیگ اروپا را به دست آورد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.