تبریز- رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود با بیان اینکه اکثر روستاهای در محاصره برف در دامنه کوه سهند واقع شده‌اند، گفت: بارش برف همراه با کولاک راه ارتباطی ۳۰ روستای این شهرستان را مسدود کرد.

۳۰ روستای هشترود در محاصره برف پاییزی قرار گرفتند

علیرضا اوشال در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین در هشترود  اظهار داشت: بارش برف پاییزی که از روز پنجشنبه در منطقه آغاز شده باعث مسدود شدن  ۳۰ راه‌ روستایی شهرستان هشترود شده است.

وی  با بیان اینکه  اکثر روستاهای در محاصره برف در دامنه کوه سهند واقع شده‌اند، گفت: هم اکنون محور هشترود به تبریز در آزاد راه پیامبر اعظم (ص) به کندی صورت می‌گیرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود افزود: همکاران راهداری این اداره در تلاش هستند راه‌های روستایی مسدود شده را هر چه سریع‌تر بازگشایی کنند و گروه‌های راهداری در نقاط مختلف شهرستان با تجهیزات کامل در حال آماده ‌باش هستند و در صورت نیاز اقدام به بازگشایی مسیرهای برف‌گیر خواهند کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود با تاکید بر اینکه رانندگان باید زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباس گرم به همراه داشته و از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند، گفت: رانندگان به منظور کاهش خطرات احتمالی در جاده‌ها باید از تردد غیرضروری خودداری و در صورت نیاز علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی از طریق سامانه ۱۴۱ و شماره تلفن‌های ۰۴۱۵۲۶۲۲۲۸۸ و ۰۴۱۵۲۶۲۲۱۲۹ از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل و بعد اقدام به خروج از منطقه کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.