کرج-نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با بیان اینکه اقدام محسوسی در زمینه اقتصاد مقاومتی دیده نمی شود بیان کرد: مسئولان باید در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی فعال‌تر باشند.

اقدام محسوسی در حوزه اقتصاد مقاومتی دیده نمی شود/مردم را مایوس نکنید

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی همچنین با بیان اینکه نباید از تقویت روحیه استکبارستیزی غافل شد افزود: روحیه استکبارستیزی باید میان مردم و مسئولان تقویت شود اگر از این مهم غفلت شود جامعه گرفتار خسران‌های زیادی می‌شود.

وی  با تأکید بر اینکه اگر روحیه استکبارستیزی میان مسئولان و ملت ایران اسلامی کم‌رنگ شود ضررهای متوجه انقلاب خواهد شد، گفت: آمریکا تلاش می‌کند موجودیت ایران را با مسائل اقتصادی گره بزند.

وی همچنین با اشاره به حرکات مشکوک و خزنده دشمن در میان دانشجویان ایرانی گفت: دشمن تلاش می‌کند روحیه مطالبه گری را از دانشجویی ایرانی بگیرد تا مطالبات روی زمین بماند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر اینکه دانشگاه یکی از مراکز تصمیم ساز کشوراست، گفت: دشمن سعی می کند این مرکز را در اختیار بگیرد.

وی افزود: رخنه در دانشگاه، جدا کردن دین از سیاست، تبلیغ سکولار و نهادینه کردن این موضوع که فرهنگ غرب کشور را نجات می‌دهد یعنی از اقداماتی است که موتور پیشرفت جامعه اسلامی را از کار می‌اندازد.

وی با تاکید بر اینکه دانشجو باید مطالبه گر باشد و از حق خودش دفاع کند، گفت: منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص دانشگاه راهبردی است این منویات باید مورد توجه دانشجویان باشد.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر انجام اقدامات فرهنگی در دانشگاه تاکید دارند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «امروزه دانشگاه و دانشجو آماج بزرگترین توطئه ها است، دشمنان از اینکه ما دانشگاهی داشته باشیم که دانشجو و استاد ان با روحیه انقلابی وارد میدان بشوند و خطوط قرمز را که دشمنان برایش درست کرده اند خط بزند و پرچم کشور را بالا ببرد و شعارهای انقلابی را پر رنگ کند، وحشت دارند.»

وی با تأکید بر اینکه آمریکا تلاش می‌کند موجودیت اسلام و ایران را از بین ببرد، به تحریم‌های جدیدی که علیه ایران اعمال‌شده است اشاره کرد و گفت: تحریم‌های که در حوزه‌های تجاری، انرژی، بانکی و دفاعی و برنامه‌های هسته‌ای و موشک‌های بالستیک وضع می‌کنند بر اساس بند دوم شروط ۹ گانه رهبری نقض صریح برجام است .

وی افزود: چنانچه این قانون به امضای رئیس‌جمهور امریکا برسد و صورت قانونی پیدا کند قطعاً نقض برجام تلقی خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: مسوولان اجرایی کشور و هیئت نظارت بر برجام با درایت و هوشمندی عمل کنند نباید در احقاق حقوق ملت و برخورد با نقض برجام کوتاهی کنند.

وی با تأکید بر اینکه مسوولان اجرایی کشور نباید اجازه دهند دشمنان از برجام به‌عنوان عامل فشار استفاده کنند، گفت: مسئولان سخنان صریح رهبری را جدی بگیرند.

 وی گفت: در موضع‌گیری‌ها باید دقت شود مسوولان در رفتار خود طوری وانمود نکنند که نظام ناکارآمد است که این موضوع از منکرات و گناهان نابخشودنی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز اضافه کرد: در نوع رفتار هر سه قوه باید مراقب باشند طوری رفتار نکنند که مردم مأیوس شوند.

وی با اشاره به اینکه قانون فصل الخطاب است، گفت: در اجرای قانون از هوچیگری‌ها نباید به دل خوف راه داد.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکیدی دوباره از مسوولان خواست بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را جدی بگیرند، با طرح این سؤال گفت: چرا برخی از مسوولان به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه نمی‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مطالبات مردم است، گفت: موضوع حقوق های نجومی این نهی نظام است نباید نسبت به حرام‌خواری بی‌توجهی کرد.

خطیب جمعه کرج گفت: مسوولان فکر نکنند گذشت زمان مطالبات مردم را کم‌رنگ می‌کند مردم برای رسیدن به نتیجه مطلوب هرگز مسئله حقوق های نجومی را فراموش نمی‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.