پیشنهاد سردبیر

بهشهر- بخشدار یانه‎سر بهشهر گفت: در پی وقوع طوفان بی‎سابقه در این بخش، ۲۰۰ واحد منزل و دامداری خسارت دیدند.

طوفان به ۲۰۰ منزل و دامداری در یانه‎سر بهشهر خسارت زد

به گزارش قدس آنلاین، حسین نجفی با اشاره به وقوع طوفان شدید و بی‎سابقه در بخش یانه‌سر این شهرستان، گفت: بیش از ۲۰۰ منزل مسکونی و دامداری در این طوفان خسارت دیدند و با ادامه شدت طوفان، این تعداد به بیش از ۴۰۰ واحد منزل مسکونی، دامداری و سایر ساختمان‎های روستا افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه برخی از روستاها خالی از سکنه و دارای نگهبان هستند، افزود: از سحرگاه امروز تاکنون بر اثر طوفان بیشتر روستاهای این بخش از «زلت» تا روستاهای مرکز بخش مانند «بیشه‌بنه» و «متکازین» دچار خسارات متعددی شدند.

بخشدار یانه‎سر بهشهر با اعلام اینکه بیشتر خانه‎های روستایی در این بخش، کاهگلی و قدیمی هستند، گفت: بیشتر خسارت‎ها نیز به همین خانه‌ها و واحدهای قدیمی وارد شد و سقف‎هایی که با سازه حلبی بودند را از جا درآورد.

این مسؤول ادامه داد: آنتن‎دهی نامناسب سبب شد تا به‎سختی بتوانیم با مسؤولان محلی در روستاها تماس داشته باشیم، قطعی برق موقتی نیز در برخی روستاها داشتیم و در حال حاضر همه روستاهای بخش دارای برق هستند.

نجفی در پایان گفت: حضور به‌موقع فرماندهان پایگاه‎های بسیج، شوراها و دهیاران در ارزیابی و آماربرداری از واحدهای تخریب‎شده و جلوگیری از شدت تخریب و خسارت‎های احتمالی، حائز اهمیت است.

به گزارش فارس، در حال حاضر در بخش‎های مرکزی بهشهر نیز شاهد وزش باد شدید هستیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.