یزد - مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد گفت: بیست و پنج وهفتاد دو دهم درصد از مساحت شهری استان را بافت فرسوده مورد هدف بازآفرینی تشکیل می‌دهد که ۲۰ درصد جمعیت شهرنشین استان را شامل می‌شود.

۲۶ درصد از مساحت شهری استان را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا نقصان محمدی، با بیان این خبر اظهارداشت: راه‌های استان سرمایه‌های ملی محسوب می‌شوند و یکی از وظایف اصلی این اداره کل نظارت بر حمل و نقل در بخش‌های مختلف از جمله ارتقای کیفیت راه‌ها درساخت و تدوین برنامه‌های عملیاتی برای نظارت بر پروژه‌های راهسازی است تا بتوانیم باکیفیت‌ترین راه‌ها را تحویل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بدهیم.

وی با اشاره به اینکه یک و پنجاه و سه دهم،درصد از مسکن کشور در استان یزد وجود دارد، افزود: به ازای هرخانوار یزدی حدود یک مسکن داریم.

نقصان محمدی در خصوص  مسکن مهر استان گفت: از ۲۲ هزار واحد مسکن مهر درتعهد این اداره کل ۱۹ هزار و ۴۳۸ واحد افتتاح شده و ساخت ۲هزار واحد باقی‌مانده نیز به پیشرفت ۹۵ درصدی رسیده است.

وی تصریح کرد :  استان یزد درحوزه مسکن مهر مقام دوم کشوری را به خود اختصاص داده و توانسته‌ایم ضمن تامین زیرساخت‌های لازم ۱۶ مسجد و ۱۱ مدرسه را درسایت‌های مسکن مهر احداث کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.