یزد- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: مهلت ارسال تصاویر آثار به جشنواره ملی خوشنویسی محمد رسول‌الله در یزد تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی خوشنویسی محمد رسول‌الله تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین، علی غیاثی ندوشن اظهار داشت: علاقه‌مندان تا ۱۹ آذر ماه سال جاری فرصت دارند که  آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی گفت: به مناسبت میلاد رسول مهربانی و رحمت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با همکاری انجمن خوشنویسان، جشنواره ملی خوشنویسی محمد رسول الله (ص) را برگزار می‌کند.

غیاثی اهداف جشنواره را ترویج و اشاعه فرهنگ نبوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومان (ع)، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف حضرت محمد(ص) و کمک به انتشار گسترده‌تر این آثار و الگوسازی و تبیین فرهنگ متعالی نبوی با استفاده از زبان و بیان هنر قدسی خوشنویسی اعلام کرد.

وی همچنین موضوعات جشنواره را آیات، احادیث، روایات و اندیشه درباره حضرت محمد (ص)، اشعار و دل نوشته‌های شاعران و هنرمندان درباره حضرت محمد (ص) و روایات ائمه اطهار (ع) در مورد حضرت محمد (ص) ذکر کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: این جشنواره  در رشته‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث برگزار می‌شود.

غیاثی افزود: به همه برگزیدگان این جشنواره سه سکه تمام بهار آزادی اهدا می‌شود و آخرین مهلت ارسال تصاویر آثار به دبیرخانه این جشنواره ۱۹آذرماه سال‌جاری است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.