معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراسم معارفه رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این سازمان بر ضرورت افزایش سرعت اطلاع رسانی همراه با دقت و همچنین تعامل با رسانه ها تاکید کرد.

اولویت سازمان میراث فرهنگی سرعت دراطلاع رسانی و تعامل با رسانه هاست

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری ایرنا، مراسم معارفه رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عصر امروز (شنبه) با حضور «زهرا احمدی پور» معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.
در این مراسم که تعدادی از مدیران این سازمان و همچنین کارکنان مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی حضور داشتند، «پوریا سوری» به عنوان رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معرفی و از تلاش های «حبیبه ابراهیمی» سرپرست این مرکز قدردانی شد.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این مراسم در سخنانی ضمن مهم برشمردن اطلاع رسانی و انعکاس اخبار، فعالیت ها ودستاوردهای سازمان بر ضرورت افزایش سرعت اطلاع رسانی همراه با دقت و همچنین تعامل با رسانه ها تاکید کرد.
وی خاطر نشان کرد: روابط عمومی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می طلبد که این بخش از سازمان با انرژی بیشتری به فعالیت های خود بپردازد.
همچنین در این مراسم رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم با همکاری همه بخش های سازمان فعالیت های تبلیغاتی و اطلاع رسانی را یک قدم جلوتر ببریم، افزود: روابط عمومی در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه ما در این سازمان با دلسوزان میراث فرهنگی، هنرمندان صنایع دستی و فعالان حوزه گردشگری روبه رو هستیم که دغدغه های خاص خود را دارند و باید با این افراد به عنوان دلسوزان این حوزه تعامل و ارتباط بیشتری داشته باشیم.
«پوریا سوری» که در حکمی از سوی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این سازمان منصوب شده است، مدیر اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، مدیرمسئول دو هفته نامه «رو به رو» و از روزنامه نگاران باسابقه کشور است که سابقه فعالیت در روزنامه های «شرق»، «فرهیختگان»، «روزگار» و ... را در کارنامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.