یاسوج- بارش باران به میزان ۱۶۰ میلیمتر در برخی از نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد در طس سه روز سه گذشته ارتباط بیش از ۱۰۰ روستا را قطع کرد و به واحد های روستایی خسارت زد.

راه های روستایی کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، بر اثر بارش های شدید در این مدت همچنین راه ارتباطی افزون بر ۱۱۰ روستا در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد قطع و ساکنان ۲ روستای گرفتار سیل و ریزش کوه نیز تخلیه شدند.

بارش های مداوم از روز پنجشنبه هفته گذشته تا ظهر شنبه بیش از ۶۰ منزل مسکونی در ۲ منطقه کوی آزادگان و ۶۰ دستگاه شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه را دچار آبگرفتگی کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تعداد ۱۰۰ روستا در مناطق مختلف این استان که در بارندگی اخیر گرفتار سیل و آبگرفتی و قطع راه ارتباطی شده بودند با تلاش نیروهای راهداری و سایر دستگاه های خدمات رسان بازگشایی شدند.

علی وفایی مقدم  افزود: ۹۸ درصد از روستاها و مناطقی که راه ارتباطی آنها در این استان قطع شده بود بازگشایی شده و تنها راه ارتباطی پنج روستای منطقه دیشموک کهگیلویه به دلیل سخت گذر بودن و مسافت طولانی با مرکز این شهرستان بازگشایی نشده است که تلاش برای هموار سازی این راه ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.