ارتش سوریه پس از خروج عناصر تروریستی از شهر التل، این منطقه را پاکسازی کرد و به صورت کامل بر آن مسلط شد.

تسلط کامل نیروهای سوری بر شهر "التل" در حومه دمشق/ هلاکت بیش از ۵۰ تروریست

به گزارش "قدس آنلاین" به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛  مرکز روسی حمیمیم اعلام کرد: ارتش سوریه به صورت کامل بر شهر التل در حومه دمشق مسلط شد.  

شهری که قبل از آغاز درگیری ها بیش از ۶۰ هزار شهروند سوری در آن زندگی می کردند.

 این مرکز در بیانیه ای اعلام کرد: بیش از ۵۰۰ عنصر تروریستی گروه جبهه النصره و نزدیک به ۱۵۰۰ نفر از افراد خانواده هایشان، پس از تحویل دادن سلاح های خود شهر التل را به مقصد ادلب ترک کردند.

به گزارش این مرکز،  هفته گذشته بیش از ۲۵۰۰ عنصر مسلح در مناطق مختلف سوریه شامل عفو عمومی ریاست جمهوری سوریه شدند.

ارتش سوریه همچنین پس از درگیری شدید با تروریست های مناطق شرقی حلب و به هلاکت رساندن آنها بر محله های " کرم الطحان و مشفی الوطنی"  مسلط شد.

در درگیری های ارتش سوریه با تروریست های ارتش آزاد سوریه در محور راشدین در غرب حلب، " مشهور الاحمد" سرکرده نظامی یکی از گردان های این گروه تروریستی به هلاکت رسید.

در دیرالزور نیز انفجار دو خودروی در حال بمب گذاری در کارگاه های متعلق به تروریست های داعش در محله های "موحسن و جدیده العکیدات" تمامی عناصر موجود در این کارگاه ها  را به هلاکت رساند.

از سوی دیگر، حمله موشکی تروریست ها به محله های " فوعه و کفریا" در حومه شمالی ادلب، شماری از غیرنظامیان کشته و زخمی شدند.

تروریست های موجود در روستاهای مجاور  محله های فوعه و کفریا با موشک های گراد به این محله ها حمله کردند.

ارتش سوریه نیز در پاسخ به حملات ظالمانه به مناطق مسکونی تحت محاصره تروریست ها، مقر تروریست های جیش الفتح را در لطامنه، کفر زیتا، کفر نبل و کفر سنجه در حومه ادلب و حما هدف قرار داد که در جریان آن بیش از ۵۰ تروریست به هلاکت رسیدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.