تبریز- رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: شعبه ویژه ای در دادسرای تبریز به نیابت از دادسرای سمنان برای رسیدگی به پرونده مصدومان و کشته شدگان حادثه قطار تبریز - مشهد تشکیل شده است.

شعبه ویژه برای پرونده حادثه قطار تبریز - مشهد تشکیل شد
به گزارش قدس آنلاین، رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی در مراسم معارفه دادستان جدید بستان آباد گفت: شعبه ویژه ای در دادسرای تبریز به نیابت از دادسرای سمنان برای رسیدگی به پرونده مصدومان و کشته شدگان حادثه قطار تبریز - مشهد تشکیل شده است.
وی افزود: حادثه برخورد قطار در حوزه قضایی سمنان به وقوع پیوست و رسیدگی قضایی نیز در صلاحیت آن دادگستری است اما برای تسریع در رسیدگی به پرونده مصدومان و کشته شدگان این حادثه تلخ شعبه ویژه تشکیل شده است .
حجت الاسلام مظفری افزود :  هرچند تقصیر یا خطایی از مسئولان استانی در این حادثه تا کنون از سوی مراجع قانونی اعلام نشده است اما دستگاه قضایی استان همه تلاش خودرا برای احقاق حقوق حادثه دیدگان و کشته شدگان این حادثه به کار خواهد گرفت.
وی خاطر نشان کرد : مصدومان این حادثه به علت  دوری مسافت تا استان سمنان از طریق شعبه ویژه ای که در دادسرای مرکز استان تشکیل شده است به پزشکی قانونی معرفی و پرونده‌های آنها پس از تکمیل به سمنان ارسال خواهدشد.
وی گفت : با تشکیل این شعبه از مراجعات مکرر مصدومان و خانواده های کشته شدگان حادثه قطار به استان سمنان جلوگیری خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.