سمنان- مانور زلزله و ایمنی با حضور ۱۲۰ هزار دانش آموزان سمنانی صبح دوشنبه همزمان با سراسر کشور در در یک هزار واحد آموزشی این استان برگزار شد و دانش آموزان مهارت لازم هنگام وقوع زلزله را آموختند.

 ۱۲۰ هزار دانش آموز سمنانی در مانور زلزله شرکت کردند

به گزارش قدس آنلاین، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در این مانور که در مدرسه شاهد سمنان برگزار شد، با اشاره به اینکه اقدامات مربوط به هنگام وقوع زلزله در مانورها به تمامی دانش آموزان، مدیران و معلمان مدارس آموزش داده می شود، اظهار کرد: یکی از اقدامات اساسی برای کاهش خسارات رسیدگی به مصدومان تا رسیدن نیروهای امدادی است.

مهدی زندیه وکیلی افزود: با هر بار برگزاری این قبیل مانورها مطالب و تجربه های بیشتری را دانش آموزان و حتی مدیران و متولیان امر کسب می کنند.

وی افزود: جدی گرفتن، هدفمند بودن، تداوم و استمرار رزمایش های زلزله در مدارس و افزایش کیفی و کمی آنها نیز همواره می تواند، در کاهش تلفات انسانی بسیار موثر است.

معاون استانداری سمنان با اشاره به شرکت والدین در این مانور خاطرنشان کرد: حضور والدین و تمام کسانی که در نزدیکی این مدرسه زندگی می کنند، کنترل وضعیت در شرایط بحرانی و کاهش و پیشگیری خسارت ها را در پی دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.