نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: مجلس برای تعطیل شدن یک سخنرانی یا احضار یک نماینده به دادگاه زمان می‌گذارد و رئیس مجلس درباره این موضوعات در صحن علنی نطق می‌کند اما زمانی برای حادثه ریلی سمنان نمی‌گذارد.

مجلس برای لغو یک سخنرانی وقت می‌گذارد و رئیس مجلس نطق می‌کند اما برای حادثه ریلی نه

به گزارش «قدس آنلاین» تسنیم نوشت: محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۶ آذر) قوه مقننه در تذکری آیین نامه‌ای با استناد به ماده ۱۰۴ و ۱۴۷ آیین نامه داخلی مجلس گفت: امروز گزارش کمیسیون عمران درباره حادثه ریلی سمنان چاپ و در جانامه ای نمایندگان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: براساس آیین نامه داخلی مجلس باید این گزارش در دستور کار امروز مجلس قرار می‌گرفت.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس برای تعطیل شدن یک سخنرانی یا احضار یک نماینده به دادگاه زمان می‌گذارد و رئیس مجلس درباره این موضوعات در صحن علنی نطق می‌کند اما زمانی برای حادثه ریلی سمنان نمی‌گذارد.

فرهنگی تصریح کرد: ۵۰ نفر انسان جان خود را در این حادثه از دست داده اند، اما در مجلس دو دقیقه هم وقت برای آن گذاشته نمی‌شود.

وی ادامه داد: کمیسیون گزارش خود را درباره این حادثه ارائه کرده و قرار نگرفتن آن در دستورکار مجلس خلاف آیین نامه داخلی است.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: این موضوع را پیگیری می کنیم، اگرچه کمیسیون در حال پیگیری این موضوع مهم است.

وی ادامه داد: این موضوع امروز نیز در دستور کار کمیسیون قرار دارد و در حال پیگیری این موضوع هستیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.