گیلان-شهردار رشت از اعلام اسامی ۲۰ نفر دانه‌درشت‌های بدهکار به این نهاد خبر داد و متذکر شد: پس از اعلام از این تعداد، تا کنون هشت نفر برای پرداخت بدهی خود به شهرداری مراجعه کرده‌اند.

اعلام اسامی ۲۰ بدهکار دانه‌درشت به شهرداری رشت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین محمد علی ثابت قدم  با توجه به بدهی های  هنگفت برخی از افراد به شهرداری رشت اشاره کرد و افزود: قرار نیست پول اکثریت مردم در جیب بعضی از ثروتمندان باشند که لایق این ثروت نیستند و ثروتمند از پرداخت بدهی خود شانه خالی کند و فقیر هم همچنان مثل گذشته به فقر خود قانع باشد.

وی تاکید کرد: این پول که در جیب برخی از اقلیت های ثروتمند می باشد در واقع پول شما شهروندان کم برخوردار و یا سطح متوسط جامعه می باشد.

شهردار رشت با تاکید بر دریافت مطالبات به حق شهروندان از قشراقلیت ثروتمند  تصریح کرد: با دریافت این بدهی های و بالا رفتن توان مالی شهرداری در ارائه خدمت به شهروندان موفق تر خواهیم بود.

محمدعلی ثابت قدم بدهکاران شهرداری رشت را جزو دستگاه‌های دولتی و بخش‌های خصوصی دانست و یادآور شد: به بهانه اینکه قرار است هزینه‌های شهرداری از خلافی ساختمان تامین شود نباید اجازه دهیم ساخت‌وسازهای خلاف در شهر انجام شود.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در پیشرفت شهر تصریح کرد: با مشارکت عینی وعملی رسانه‌ها قطعا شهروشهروندان هر روز  بیشتر در مسیر توسعه قرار می‌گیرند و این فرهنگ سازی به نحو بهینه ای باید اتفاق افتد.

وی با اشاره به اینکه نیازمند تصویب مدیریت واحد شهری در مجلس هستیم، تاکید کرد: با تحقق این موضوع بسیاری از مشکلات و معایب شهری برطرف می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.