تبریز- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس خطاب به رئیس گروه حقیقت‌یاب دولت گفت: آقای ترکان! به شعور مردم توهین نکنید. چگونه می‌توان پذیرفت یک اپراتور با وجود سامانه‌های متعدد کنترلی هرچند ناکارآمد موجب فاجعه‌ای به این بزرگی شود؟

 آقای ترکان، به شعور مردم توهین نکنید!

  به گزارش قدس آنلاین احمد علیرضابیگی با تشکر از پیام امیدبخش و تسلیت مقام معظم رهبری در اظهار همدردی با مردم آذربایجان به مناسبت حادثه قطار تبریز ـ مشهد، در تذکری شفاهی به رئیس ‌جمهور اظهار داشت: ضایعه‌ای بزرگ به واسطه بی‌کفایتی و سوء تدبیر واقع شده است.

وی افزود: آذربایجان در ماتم جان باختن ۵۰ نفر از مردم خود به سوگ نشسته، آقای رئیس‌جمهور شما برای لغو یک جلسه شرمسار بودید، شما برای درگذشت یک عالم دین به حق اعلام عزای عمومی کردید اما برای جانباختن مظلومانه مردم ما به یک تسلیت و تعیین گروه حقیقت‌یاب اکتفاء شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، ادامه داد: گزارش رئیس گروه حقیقت‌یاب شما، انگشت اتهام را متوجه کسانی کرده که آنها با جانفشانی تلاش کرده‌اند ناکارآمدی و ناتوانی مدیریتی را جبران کنند.

علیرضابیگی با بیان اینکه اگر سامانه CTC در این دوسال مانع بروز حادثه شده، بواسطه تلاش لوکوموتیورانان و کارگران راه‌آهن بوده است، خطاب به رئیس گروه حقیقت‌یاب دولت تاکید کرد: آقای ترکان! به شعور مردم توهین نکنید. چگونه می‌توان پذیرفت یک اپراتور با وجود سامانه‌های متعدد کنترلی هرچند ناکارآمد موجب فاجعه‌ای به این بزرگی شود؟

وی افزود: چگونه انتظار دارید افکار عمومی با این گزارش قانع شود؟!

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی، گفت: مجلس براساس فرمایش مقام معظم رهبری در مسئولیت خواستن از قوه مجریه قاطعانه اقدام خواهد کرد و طرح استیضاح را عملی خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.