۸۰ تروریست داعش در حملات جنگنده های عراقی به استان «نینوا» و منطقه «الشرقاط» به هلاکت رسیدند.

هلاکت ۸۰ تروریست داعش در حملات هوایی به «نینوا» و «الشرقاط» عراق

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  مهر، روز چهارشنبه از کشته شدن ۸۰ تروریست داعش در حملات هوایی جنگنده های عراقی به مواضع این گروه تروریستی در استان «نینوا» و منطقه «الشرقاط» خبر داد.

بر اساس این گزارش، حملات هوایی مذکور به مواضع متعدد داعش در اطراف موصل و منطقه الشرقاط انجام شده است.

در حمله هوایی به مواضع عناصر داعش در محور غربی مورد مسئولیت نیروهای حشدالشعبی در منطقه «تل عبطه» ۴۲ تروریست داعش کشته شده و ۳ خودروی متعلق به آنها منهدم گردید.

همچنین جنگنده های عراقی دو خودروی متعلق به داعش را که قصد هدف قرار دادن نیروهای عراقی را داشت منهدم کردند که در پی آن ۱۲ تروریست داعش در کرانه چپ الشرقاط واقع در استان صلاح الدین کشته شدند.

از سوی دیگر در حمله هوایی جنگنده های عراقی به منطقه «تل عبطه» واقع در محور غربی موصل ۱۴ تروریست داعش کشته شده و ۳ خودروی آنها منهدم گردید.

جنگنده های عراقی همچنین حملاتی را به عناصر داعش انجام دادند که برخی از آنها به هلاکت ۱۰ تروریست داعش در اطراف فرودگاه تلعفر منجر گردید. در حملات هوایی دیگر به منطقه «عذبه» در جنوب موصل نیز که نیروهای پلیس فدرال مسئولیت آن را برعهده دارند ۱۲ تروریست داعش کشته شده و یک خودرو و تجهیزات آنها منهدم گردید.

گفتنی است که نیروهای مشترک عراق به عملیات آزادسازی موصل از سیطره گروه تروریستی داعش ادامه می دهند و در این مدت مناطق زیادی را از لوث این گروه تروریستی آزاد کرده اند.

عملیات آزادسازی موصل پس از آن به مرحله اجرا درآمد که «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق بامداد ۲۶ مهرماه گذشته رسما آغاز این عملیات را اعلام کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.