بجنورد- فرماندار مانه و سملقان گفت: کمبود آب شرب و کشاورزی از مهمترین مشکلات روستاهای مانه و سملقان است که با قول های مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی این مشکلات در دو روستای اینچه علیا و قزلر رفع خواهد شد.

کمبود آب مهمترین دغدغه روستاهای مانه و سملقان است

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا عوض زاده در بازدید از این روستاها اظهار داشت: با وجود منابع آبی در این منطقه قرار بر این شد که مطالعاتی از سوی آب منطقه ای استان و جهادکشاورزی انجام شود که ان شاا...این مشکل در اعتبارات آینده جزو برنامه های اولویت دار خواهد بود.
وی با اشاره به آسفالت روستای قزلر گفت: آسفالت این روستا با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی مواجه است و مابقی آن در سال جدید با تزریق اعتبارات پیش بینی شده انجام خواهد شد.

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی نیز گفت: در سال گذشته ، هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سفر رهبری برای پروژه امند - گرماب و کالیمانی - خرتوت هزینه شده است.

روشن روان با بیان این که دولت نگاه ویژه ای به آب شرب روستایی دارد، افزود: قرار است برای روستاهای اینچه علیا و قزلر چشمه ای را که شش کیلومتر از این دو روستا فاصله دارد و آب شرب ۸۰۰ خانوار را تامین می کند، بهسازی کنیم. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.