مشهد- امام جمعه موقت تهران با اشاره به نفوذ برخی جریان ها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه‌ها بیان کرد: امروز به نظر می‌رسد بسیاری از مشکلات می‌تواند از طریق نامحرمان رفع شود در حالی‌ که دلسوزان هراندازه هم که خون‌دل بخورند بازهم کاری از دست آن‌ها بر نمی‌آید.

برخی جریان ها در وزارت ارشاد و دانشگاه نفوذ کردند/کاری از دست دلسوزان نظام بر نمی آید

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله کاظم صدیقی صبح پنجشنبه در همایش ملی بسیج مهندسین عمران و معماری در سالن اجتماعات هتل نخل با اشاره به اهمیت نقش بسیج برای آگاه‌سازی نسل جوان در جامعه گفت: حضور بسیج در جامعه به شناخت نسل امروز از جبهه جنگ نرم کمک می‌کند.

امام‌جمعه موقت تهران با اظهار تأسف از نبود دروس ویژه معرفی ولایت در مدارس پس از گذشت بیش از ۳۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: متأسفانه هجمه فرهنگی از سوی مستکبران سبب آلوده شدن برخی از جوانان شده است و مستکبران و دشمنان اسلام به فکر بمباران فکری و از بین بردن مبانی اعتقادی نسل جوان در کشور ما هستند.

وی تدریس مبانی ولایت در مدارس را امری غیرتشریفاتی و بسیار مهم برشمرد و یادآور شد: ولایت نیز مانند طبابت است به‌طوری اگر مردم آن را قبول نکنند بیمار می‌شوند.

امام‌جمعه موقت تهران با ابراز تأسف نسبت به عدم کنترل نسل جوان جامعه به علت وجود فضای مجازی بیان کرد: علاوه بر اینکه نباید به دشمنان اسلام اجازه دهیم تا از طریق فضای مجازی وارد کشور ما شوند بلکه باید به دنبال تغییر جهان باشیم.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به اینکه ویژگی‌ها و فعالیت‌های مناسب بسیج می‌تواند جامعه را در ارزش‌های دینی ارتقا بخشد و بسیج را الگوی مردم قرار دهد متذکر شد: بسیج می‌تواند با همه هجمه‌های فرهنگی مقابله کند.

وی اظهار داشت: انسان می‌تواند به‌ جایی برسد که مظهر قدرت الهی باشد چراکه خداوند در حالی انسان‌ها و موجودات جهان را آفرید که بخشی از علم خود را به آن‌ها بخشید، به‌طوری‌که  نشانه‌هایی در قرآن کریم از این نوع علم داده‌شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.