قم- مرجع تقلید شیعیان گفت: همیشه باید دنبال مطلب و گفتار حق باشیم. دانشجویان باید رعایت حق الهی را کنند و تقوای الهی را از دست ندهند هر کاری که خداوند از ما راضی است باید انجام دهیم.

مسئولان دانشگاه رهبران جامعه هستند/ همیشه باید دنبال مطلب و گفتار حق باشیم

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر شنبه در دیدار با رئیس دانشگاه پیام نور قم بابیان اینکه خداوند در قرآن کریم فرموده همیشه به برادران خود کمک کنید، اظهار داشت: تذکرات و یادآوری به انسان سبب می‌شود انسان نسبت به مسائل خودآگاه شود از همین رو امیرالمؤمنین(ع) فرموده‌اند در همه امور توازن و تعادل داشته باشید.

مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه اصلاح فرد سبب اصلاح جامعه می‌شود، افزود: جامعه نیز از فرد تشکیل‌شده است و حضرت علی(ع) بر این امر تأکید کرده‌اند و در این هفته وحدت همه را دعوت به کارهای پسندیده خداوند می‌کنیم.

وی بیان کرد: همه ما زیر پرچم لااله‌الاالله هستیم و همگان را دعوت به‌سوی خدا می‌کنیم، هر کس سخنش سخن خداوند باشد در حال عبادت است.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) گفت: هرکه به گوینده‌ای که سخن حق می‌گوید گوش فرا دهد در حال عبادت است و گوش دادن به سخنان شیطان به‌مثابه عبادت شیطان است از همین رو هر سخن پسندیده‌ای باید گوش فراداده شود و به آن عمل شود.

استاد برجسته حوزه علمیه خاطرنشان کرد: همیشه باید دنبال مطلب و گفتار حق باشیم و این پیام را به دانشجویان دانشگاه پیام نور برسانید که همه باید زیر پرچم لااله‌الاالله الا الله بیاییم و اهل عمل باشیم.

آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر عمل‌گرایی گفت: مسئولان دانشگاه رهبران جامعه هستند و باید دانشجویان و مسئولان دانشگاه را به بهره‌گیری از اهل‌بیت(ع) دعوت کنیم تا به احکام الهی عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان باید رعایت حق الهی را کنند و تقوای الهی را از دست ندهند هر کاری که خداوند از ما راضی است باید انجام دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.