شهرکرد- مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شهرستان لردگان از بخشش این مددجو با وساطت بزرگان طایفه و ریش سفیدان شهرستان از سوی خانواده مقتول خبر داد.

مددجوی لردگانی محکوم به اعدام بخشیده شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمدجواد شمس گفت: بدنبال درگیری بین زن و شوهری در منطقه ریگ از توابع شهرستان لردگان در سال ۹۲ مادر خانواده به دست همسرش به قتل رسید.

وی تصریح کرد: با انجام مراحل قانونی حکم اعدام برای شوهر صادر شد که با وساطت بزرگان و اقوام، خانواده مقتول رضایت خود را اعلام کردند.

حجت الاسلام شمس با اشاره به اینکه این خانواده دارای سه فرزند پسر است گفت: گذشت اولیای دم به دلیل بی سرپرست نشدن خانواده اعلام شده است.

رئیس زندان شهرکرد افزود: در راستای اخذ رضایت فوق پس از چندین جلسه دیدار حضوری با اولیای دم مقتول، به حول و قوه الهی و با بخشش و رفتار خداپسندانه خانواده متوفی موفق به اخذ رضایت از این خانواده شدیم.   

حمید کریمی افزود: کنترل خشم و عصبانیت و برخورد منطقی و گذشت جوانمردانه برای رضای خداوند متعال از بهترین راه های پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار اجتماعی از قبیل قتل و امثال آن خواهد بود و همچنین نظارت درست و تربیت مناسب والدین نسبت به فرزندان خود نیز از دیگر عوامل مهم سالم سازی رفتار های اجتماعی و کاهش جرایم می باشد .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.