بجنورد-رئیس اتحادیه قصابان بجنورد گفت: نوسان ایجاد شده در قیمت گوشت قرمز، بازار این محصول را دچار مشکل کرده است.

نوسان قیمت گوشت قرمز بازار را دچار مشکل کرده است

شعبان خیوه گی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: پیش از این، افزایش قمیت گوشت در زمان معینی از سال مثلا در مهر ماه اتفاق می افتاد و تا عید و آغاز سال نو قیمت ها ثابت بود اما اکنون قیمت این محصول دچار نوسان شده است.

وی تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم دام سبک، به صورت زنده کش نسبت به سال گذشته چهار هزار تومان و نسبت به مهر ماه دوهزار تومان افزایش یافته است واکنون حدود ۱۴ هزار تومان عرضه می شود.

رئیس اتحادیه قصابان بجنورد گفت: مهر ماه هر کیلوگرم دام سبک زنده کش ۱۲ هزار تومان بود و اکنون به حدود ۱۴ هزار تومان رسیده است.

وی افزود: قیمت دام سنگین زنده کش نیز با هزار تومان افزایش نسبت به چند ماه گذشته اکنون ۱۲ هزار تومان است.

وی گفت: گوشت گوسفندی نیز با افزایش قیمت روبه رو شده و اکنون هر کیلوگرم از این محصول ۳۰هزار تومان تا ۳۲ هزار تومان عرضه می شود و گوشت دام سنگین نیز به همان قیمت عرضه می شود.

خیوه گی درباره علت های افزایش قیمت گوشت گوسفندی اظهار داشت: صادرات دام زنده و خروج دام از استان علت افزایش قیمت گوشت شده است.

رئیس اتحادیه قصابان بجنورد تصریح کرد: قیمت دام زنده و گوشت در تهران و سایر کلان شهرها بسیار بالاتراز قمیت این محصول در بجنورد است از این رو دام زنده از استان خارج می شود و به تهران و سایر شهرها منتقل می شود.

وی خاطرنشان کرد: صادرات دام زنده به کشورهای خارج علت اصلی افزایش قیمت گوشت گوسفندی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.