شهرکرد- امام جمعه شهرستان بن گفت: بیکاری جوانان باعث بالا رفتن آمار طلاق شده است، تقریبأ اکثر جمعیت این شهرستان از بیکاری رنج می برند.

جوانان شهرستان«بن» از بیکاری رنج می برند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید حسن میرافضلی بعدازظهر شنبه با توجه به این که شهرستان بن در همسایگی مرکز استان قرار دارد اما از همه شهرستان های استان عقب مانده تر می باشد و از نظر امکانات و خدمات شهری رتبه آخر را داراست.

امام جمعه شهرستان بن تصریح کرد:تعداد ۴۰۰ شهید شهرستان بن نشان از تقوا، ایستادگی، خضوع و غیرت مردم این دیار می باشد.

حجت الاسلام میرافضلی یکی از مشکلات عمده شهرستان بن را مسئله اشتغال جوانان دانست و گفت:بیکاری جوانان باعث بالا رفتن آمار طلاق شده است تقریبأ اکثر جمعیت این شهرستان از بیکاری رنج می برند.

وی در خصوص بحث پزشکی وضعیت این شهرستان را بسیار نامناسب برشمرد وتأکید کرد: در سطح شهرستان یک پزشک متخصص و حتی یک درمانگاهی که دارای تجهیزات کامل باشد وجود ندارد و مردم برای درمان باید به شهرهای اطراف بروند.

حجت الاسلام میرافضلی در ادامه خاطر نشان کرد: نداشتن امکانات ورزشی، ورزشگاه و پارک از دیگر مشکلات این شهرستان محسوب می شود.

امام جمعه شهرستان بن در پایان با بیان اینکه اراضی ملی توسط منابع طبیعی استان دست اندازی و تصرف می شوند تصریح کرد: مردم با در دست داشتن سند مالکیت باز هم قادر به کشاورزی در اراضی خود نیستند و با آن ها برخورد قانونی می شود و در حقیقت علاوه بر تحریم های خارجی، تحریم داخلی نیز می شویم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.