روزنامه صهیونیستی جرزالم پست در گزارشی نوشته است که بنیامین نتانیاهو امیدوار است که دونالد ترامپ که از ابتدا با توافق هسته‌ای با ایران مخالف بوده است، این توافق را لغو کند.

امید نتانیاهو به ترامپ برای لغو توافق هسته‌ای/اسرائیل توانایی مقابله با ایران را ندارد

به گزارش "قدس آنلاین" به نقل از خبرگزاری میزان؛ روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امیدوار است که دونالد ترامپ که از ابتدا با توافق هسته‌ای با ایران مخالف بوده است، این توافق را لغو کند.  

جروزالم پست می نویسد: در دیدار پیش روی نتانیاهو و ترامپ که تنها چند هفته دیگر انجام می‌شود تمرکز بر روی نخست وزیر اسرائیل نامه هسته‌ای ایران خواهد بود.

در ادامه این گزارش آمده است: نتانیاهو معتقد است که ترامپ برای کابینه خود افرادی تندرو را انتخاب کرده است که سال ها منتقد سیاست‌های اوباما در قبال ایران بوده‌اند.

جروزالم در ادامه گزارش این سوالات را مطرح می‌کند که در حال حاضر نتانیاهو چه گزینه‌ای در مورد توافق هسته‌ای دارد و اینکه باگذشت یک سال از توافق هسته‌ای چه گزینه‌هایی پیش روی آمریکا و اسرائیل در قبال توافق هسته‌ای وجود دارد.

در ادامه این گزارش آمده است که رژیم صهیونیستی از طرفی خواستار برخی از نتایج توافق هسته‌ای مانند محدود شدن برنامه هسته‌ای است و نتانیاهو امید دارد که با روی کار آمدن دولت جدید در آمریکا، شرایط کنونی به نفع رژیم صهیونیستی تغییر کند.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه ادعا کرده است که چندین گزینه برای نتانیاهو در قبال توافق هسته‌ای ایران وجود دارد که یکی از این گزینه‌ها این است که با وجود توافق هسته‌ای، غرب تحریم‌های جدیدی به بهانه‌های حقوق بشری و فعالیت‌های موشکی ایران، اعمال کند.

این گزارش می نویسد که از دیگر گزینه‌های موجود برای نتانیاهو تمدید تحریم‌های مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران در طول ریاست جمهوری ترامپ خواهد بود.

جروزالم پست در بخش دیگری می‌نویسد: نتانیاهو و رژیم صهیونیستی به تنهایی توان مقابله با ایران را ندارند و برای مقابله با ایران باید به آمریکا روی آورند و نتانیاهو این امر را به خوبی می‌داند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.